  • 21. Data: 2014-03-16 20:52:51
    Temat: Re: Yamaha xj6 czy Honda HORNET
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-03-16 20:10, AZ pisze:

    > Po prostu nie ogarnialiscie i teraz dorabiacie ideologie.

    Ogarnianie mocnego R4 nie jest trudne. Ogarnianie mocnego V2 jest
    trudne. Pewnie dlatego ciagle masz tego zmeczonego ZZR.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 22. Data: 2014-03-16 21:53:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 16.03.2014 Kuczu <q...@g...com> napisał/a:

    > Ogarnianie mocnego R4 nie jest trudne. Ogarnianie mocnego V2 jest
    > trudne.

    Ile to KM musi byc zeby bylo mocne V2 bo chyba w tym wypadku nie mowisz
    o HD? ;-)

    > Pewnie dlatego ciagle masz tego zmeczonego ZZR.

    Mam bo to fajny i niezawodny motocykl - aktualnie robi po prostu za mula
    roboczego w szybkich przelotach i wyjazdach na wakacje. Jest nudny do
    wyrzygania - tak samo w serwisie jak i w jezdzie :-)

    Jakas wscieklizna zainteresuje sie jak bede mial wiecej czasu i pieniedzy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2014-03-16 21:59:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-03-16 21:53, AZ pisze:

    > Ile to KM musi byc zeby bylo mocne V2

    sporo ponad 100.

    > bo chyba w tym wypadku nie mowisz o HD? ;-)

    nie. Ale mysle ze dobry Dukat by Cie sponiewieral w stopniu znacznym.

  • 24. Data: 2014-03-17 00:07:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    > sporo ponad 100.

    > nie. Ale mysle ze dobry Dukat by Cie sponiewieral w stopniu znacznym.

    Ducati, fuj... Po tym jak widzialem polamana zebatke i drugie dymiace jak
    radziecka lokomotywa ST44 to dziekuje. Gdzies mi tam po glowie chodzi i
    TL1000R.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2014-03-17 08:30:40
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    > Ducati, fuj... Po tym jak widzialem polamana zebatke i drugie dymiace jak
    > radziecka lokomotywa ST44 to dziekuje. Gdzies mi tam po glowie chodzi i
> [...]

    TL też miał chyba jakieś swoje wady?Niby poprawiona a jakoś szybko znikła.
    Patrzysz na Dukaty przez pryzmat czterozaworówek,najlepiej celować w 1000DS
    mniej upierdliwe silniki,koni mniej,ale zdrowsze:-)
    Ewentualnie ciut starsze dwuzaworowe 900.

    Tomek
    Ducati 900 SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 26. Data: 2014-03-17 18:00:17
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 15.03.2014 21:38, Marcin N pisze:

    > A ta rzędowa czwórka to w czym gorsza od dwójki?

    - sposobem oddawania mocy
    - wyglądem
    - brzmieniem

    czyli we wszystkim

    --
    pzdr

  • 27. Data: 2014-03-17 18:02:51
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 15.03.2014 20:45, zbigi pisze:

    > Ani singlem...

    Singiel jest zajebisty. Zarówno we współczesnym, mocnym wydaniu i jako
    klasyk

    --
    pzdr

  • 28. Data: 2014-03-18 16:29:45
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 17-03-2014 00:07, AZ pisze:

    > Gdzies mi tam po glowie chodzi i
    > TL1000R.
    Rozczarujesz sie, motocykl juz niestety nie z tej epoki co trzeba.
    W 99 to byla petarda, dzisiaj... wsiadz na 990SMT, Multistrade, lub jak
    bedziesz mial okazje na RC8, to sa fałki odklejajace mozg ;)
    Juz nie mowiac o tym nowym SuperdukeR ktory jest OJAPIERDOLE!
    A rzedowki... ogarnia sie duuuuzo szybciej bo sa przewidywalne.
    V i Single juz gorzej ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 29. Data: 2014-03-18 23:42:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-18, Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl> wrote:

> [...]
    > bedziesz mial okazje na RC8, to sa fałki odklejajace mozg ;)
    > Juz nie mowiac o tym nowym SuperdukeR ktory jest OJAPIERDOLE!

    No na takie ekstrawagancje to mnie nie stac, poza tym jakos ta cala
    elektronika nie przemawia do mnie ;-)

    > A rzedowki... ogarnia sie duuuuzo szybciej bo sa przewidywalne.
    > V i Single juz gorzej ;)

    No jak kupilem zygzaka to mialo bolec a on potulny jak baranek ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2014-03-23 16:30:58
    Od: Szymon Machel <s...@g...com>

    W dniu 2014-03-13 14:43, tadzik pisze:

    > No i proszę, jak dzięki sikaczowi poezja trafia pod strzechy precla.
    > a swoją drogą nick autora jak najbardziej na miejscu! Normalnie
    > wszystkie mięśnie wiotczeją od czytania ;)

    Nie marudź. Gość jest ponad przeciętego sikacza. Użył jednej kropki,
    jednego przecinka. Wie, że istnieją duże litery. Zasługuje na
    odpowiedź.

    Szymon

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.