    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Yellow box
    Date: Thu, 25 Jul 2019 13:19:03 +0200
    <qgsdvd$3p44p$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5d31f4df$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <qh3unp$1juo9$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5d358e1f$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <qh43gm$1k52g$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <8...@g...com>

    On 2019-07-24 16:02, CTP wrote:

    > Obydwaj macie rację i nie macie. :)
    > Dowód: skrzyżowanie Wołoskiej i Domaniewskiej na warszawskim Mordorze:
    > https://www.google.com/maps/place/Domaniewska,+00-00
    1+Warszawa/@52.1833656,21.001604,237m/data=!3m1!1e3!
    4m5!3m4!1s0x471932d7f0ef86f7:0xa883882634340695!8m2!
    3d52.1833264!4d21.007074

    > Gdyby literalnie trzymać się przepisów, to pojazdy jadące Wołoską w kierunku
    Ursynowa w życiu nie przejechałyby przez to skrzyżowanie, bo kilkaset metrów dalej
    jest kolejna krzyżówka i ten odcinek, to jeden wielki korek. Z drugiej strony kiedyś
    próbowałem przeciąć to skrzyżowanie Domaniewską na wprost i dopiero po 3 zmianie
    świateł (stałem pierwszy) udało mi się znaleźć lukę pomiędzy autami blokującymi
    skrzyżowanie.
    > CTP

    No to jak jest korek w strone Galmoku, to jadacy z glowa beda wjezdzac
    na skrzyzowanie dopiero widzac ze zaczyna sie zwalniac miejsce przed
    pasami. Jak tam ruchu nie bedzie, ani perspektywy, ze ten ruch jako tako
    przebiega, to wjezdzajac na skrzyzowanie na pale zeby stanac na srodku
    i czekac na swoje szczescie, beda konczyc blokujac ruch. Czego jak
    sam piszesz, doswiadczyles w tym miejscu. Czyli jednak robia wowczas
    zle, prawda?

    --

    memento lorem ipsum