  • 1. Data: 2014-01-14 09:48:54
    Temat: Z Wrocławia do Warszawy - dwie trasy, dwie ekipy
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,72715,15269047,Z_
    Wroclawia_do_Warszawy___dwie_trasy__dwie_ekipy__NA.h
    tml

  • 2. Data: 2014-01-14 14:50:24
    Temat: Re: Z Wrocławia do Warszawy - dwie trasy, dwie ekipy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Jan 2014 09:48:54 +0100, w <lb2tm3$39o$1@news.agh.edu.pl>, Michał
    Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,72715,15269047,Z_
    Wroclawia_do_Warszawy___dwie_trasy__dwie_ekipy__NA.h
    tml

    Podsumowując:
    - przez Sieradz/A2 - 4:22h
    - tradycyjnie DK8 - 5:17h

    Dla porównania prognozowany czas przejazdu przez korkosferą w tym samym czasie:
    - przez Sieradz/A2 - 4:17h
    - tradycyjnie DK8 - 4:31h

    Coś panie jechały woolnoo :).

  • 3. Data: 2014-01-14 15:00:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Jan 2014 14:50:24 +0100, w
    <5...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > - tradycyjnie DK8 - 5:17h
    >
    > Dla porównania prognozowany czas przejazdu przez korkosferą w tym samym czasie:

    Jeszcze "wycena" z targeo:
    - przez Sieradz/A2 - nie bardzo chce wyznaczać, ale wychodzi 4:49h
    - tradycyjnie DK8 - 4:40h

  • 4. Data: 2014-01-14 15:31:07
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 14.01.2014 14:50, r...@k...pl pisze:

    Wroclawia_do_Warszawy___dwie_trasy__dwie_ekipy__NA.h
    tml

    > Podsumowując:
    > - przez Sieradz/A2 - 4:22h
    > - tradycyjnie DK8 - 5:17h

    > Coś panie jechały woolnoo :).

    Panie straciły bodajże 20 minut na wyjeździe z Wrocławia. Gdyby
    wyjechały tak jak koledzy, to byłoby poniżej 5h.

    MJ

  • 5. Data: 2014-01-14 16:15:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Jan 2014 15:31:07 +0100, w <lb3hnd$8li$1@news.agh.edu.pl>, Michał
> [...]

    > Panie straciły bodajże 20 minut na wyjeździe z Wrocławia. Gdyby
    > wyjechały tak jak koledzy, to byłoby poniżej 5h.

    To i tak gdzieś zgubiły ze 30 minut.

  • 6. Data: 2014-01-15 22:41:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    Wroclawia_do_Warszawy___dwie_trasy__dwie_ekipy__NA.h
    tml

    >To i tak gdzieś zgubiły ze 30 minut.

    Problem byc moze w tym:
    "Magdzie i Joannie jest dużo gorzej. Jadą przez wsie z prędkością 50
    km na godz., więc za nimi jest już sznur samochodów, które co chwilę
    wyprzedzają naszą ekipę."

    Od Wielunia do Belchatowa wsi malo i mozna sie rozpedzic ... ale
    trzeba chciec.
    Tylko ze przez Sieradz tez wioski.

    No i ... wyjechali o 10-tej. Od 15-tej sie robi korek w kierunku na
    Poznan, i mozna sie naczekac przed autostrada.
    Z pl. Solnego chyba lepiej przez wezeł Stadion ... ale najpierw sie
    upewnic czy korek do Lesnicy nie zaczyna sie przed stadionem :-)

    J.

  • 7. Data: 2014-01-16 09:02:22
    Od: "Paweł Kajak" <p...@o...pl>

    Witam

    --
    Paweł Kajak
    Renault Espace 2.0T z naklejką

  • 8. Data: 2014-01-21 09:51:57
    Od: "Paweł Kajak" <p...@o...pl>

    Witam.
    Jeszcze raz zapytam, bo może nie zostałem dobrze zrozumiany :-)
    Chcę jechać z Lubina do Piotrkowa Trybunalskiego.
    Czy odcinek drogi od Wrocławia do Walichnowych to droga dwujezniowa, czy są
    tam odcinki jednojezdniowe?

  • 9. Data: 2014-01-22 01:14:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 09:51:57 +0100, Paweł Kajak napisał(a):
> [...]
    > Chcę jechać z Lubina do Piotrkowa Trybunalskiego.
    > Czy odcinek drogi od Wrocławia do Walichnowych to droga dwujezniowa, czy są

    Dwujezdniowe. Prawie autostrada.

    Tylko z Lubina to h*o. Do A4 daleko, na 94 w Lesnicy jakies
    masakryczne korki.

    J.

  • 10. Data: 2014-01-23 11:10:10
    Od: "Paweł Kajak" <p...@o...pl>

    Witam.
    > Dnia Tue, 21 Jan 2014 09:51:57 +0100, Paweł Kajak napisał(a):
    > Dwujezdniowe. Prawie autostrada.
    >
    > Tylko z Lubina to h*o. Do A4 daleko, na 94 w Lesnicy jakies
    > masakryczne korki.

    Będę jechał przez Leśnicę około godz. 8 rano. O tej porze korki jeśli są to
    raczej niewielkie. Ale dzięki temu, że droga dobra od Wrocławia to można
    trochę nadrobić :-)