  • Data: 2019-03-22 23:31:09
    Temat: Re: Z ciekawości-jak wyjdzie
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-22 o 22:03, Marek S pisze:

    > Aaahaaa ... rozumiem! Tą LEDą w smartfonie chciałaś rozświetlić niebo
    > czy słońce?

    W telefonie mogę ustawic na pochmurno, światło zarówkowe, światło
    żarowe, słonecznie,jarzeniowe, jakies AWB. W mieszkaniu to najlepiej
    wychodzą zdjęcia ustawione na pochmurno-jak niesłoneczne. Można ustawić
    samowyzwalacz, iso: Pomiar-generalnie ważony, matrycowy.etykietę
    gps,wartość ekspozycji.Nie z wszystkiego korzystam. Rozmiar zdjęcia
    ustawiłam na 2560x1536 (5:3).
    Na dworze jak jest słonecznie to nie trzeba nic przestawiać.
    Telefon mam juz z 5 lat. Pare razy walnął mi na chodnik, 2 razy na
    terrakotę, pare razy na dywan. Na twardej posadzce to od razu wyskakuje
    pokrywka i bateria. Po włożeniu do telefonu i sprawdzeniu: na szczęście
    nic sie nie zepsuło. Nie chcę wymieniać na duży telefon, po co mi on jak
    mogłabym targać ze soba tablet, ale za ciężko by mi było. Sam telefon
    lepszy. Ustawiłam w nim, żeby mi androida nie aktualizował do nowszych
    wersji, bo naprzysyła mi jakies śmieci,z których nie korzystam.

    --
    animka