  • 121. Data: 2011-05-22 16:49:44
    Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 May 2011 13:25:10 +0200, Cavallino wrote:
    >My mamy taki abonament.
    >A dziecko nie, bo mam zamiar od dzieciństwa uczyć, że telefon nie służy do
    >plotkowania, tylko do wymiany ważnych informacji.

    >Ale co za drogo kosztuje?
    >Pretensje że kupili zły abonament, to można mieć do tych co kupowali.

    Ale inni sa tak samo madrzy jak Ty, tez maja zamiar dziecko uczyc, a
    dzieci sie bardzo szybko naucza ze jak sie dzwoni do pewnych osob, to
    sie potem biega z pustym kontem :-)

    >Co niby?
    >W jakiej sieci nie masz darmowych rozmów wewnątrzsieciowych i po jakiego w
    >takiej sieci utrzymywać cokolwiek?

    W wielu masz rozne taryfy i ograniczenia. Co na to klienci - kazdy ma
    swoj punkt liczenia i kazdy wybiera co mu pasuje.

    Za to w przypadku Play dochodzi jeszcze bilans operatora - na czyms
    trzeba zarabiac :-)

    J.

  • 122. Data: 2011-05-22 19:29:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale inni sa tak samo madrzy jak Ty, tez maja zamiar dziecko uczyc

    No i jak będą przy tym myśleć, to będą mieli Play, więc nie ma problema.

    >, a
    > dzieci sie bardzo szybko naucza ze jak sie dzwoni do pewnych osob, to
    > sie potem biega z pustym kontem :-)

    Ale możesz konkretnie podać przypadek o którym mówisz z takim zapamietaniem?
    W jakiej niby sieci i w jakim abo, dzwonienie akurat do Playa czyści konto,
    podczas gdy dzwonienie do Plusa, Ery i Orange nie czyści?

    > W wielu masz rozne taryfy i ograniczenia.

    No właśnie.
    Numer idzie przenieść, więc nie widzę problemu.
    A jak ktoś nie chce, bo lubi ograniczenia, to już jego problem.

  • 123. Data: 2011-05-22 22:47:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości

    > Menu / ustawienia / sieci zwykłe i bezprzewodowe / odznaczyć "sieć
    > komórkowa - połącz z internetem".

    W menu "Ustawienia" nie ma opcji "Sieci zwykłe i bezprzewodowe", więc nie
    trafiłeś.
    Strzelaj dalej.

  • 124. Data: 2011-05-23 08:13:28
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-21 11:44, topek pisze:

    > NIe rozumiesz istoty dzialania zamka.
    > I przez takie postawy jak twoja.
    [...]
    > Poswiecilem 15min swojego czasu zeby zrobic te screenshoty i mam
    > nadzieje, ze nie pojdzie to na marne, ze zrozumiesz, ze zle jezdziles i
    > co gorsza innym uprzykrzales zycie.

    Chwali się taka edukacja, fakt, że pewnie na marne, ale ciemnotę i
    chamstwo warto tępić.

    A.

  • 125. Data: 2011-05-23 08:13:55
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-05-22 22:47, Cavallino pisze:
    > W menu "Ustawienia" nie ma opcji "Sieci zwykłe i bezprzewodowe", więc
    > nie trafiłeś.

    W HTC Wildfire jest.

  • 126. Data: 2011-05-23 08:15:04
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-21 16:03, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Tak się właśnie jeździ by wykorzystać całą jezdnię. Na końcu
    > bezkolizyjnie składają się. W Polsce też się tak jeździ.

    Napisałbym, w Polsce też czasem w niektórych miejscach, zdarza się tak
    pojechać.

    A.

  • 127. Data: 2011-05-23 08:56:44
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-20 23:40, Artur Maśląg pisze:

    > No i co - nadal będziesz twierdził, że to nie jest kwestia dyscypliny?

    Dyscyplinowanie ma sens, jeżeli zasady są dobre. Dyscyplinowanie
    idiotyzmami nie działa, zwłaszcza w naszym narodzie.

    Można dodawać kolejne ograniczenia, tak, że średnia jazdy spadnie z
    obecnej 40km/h do 20km/h. I co to da? Owszem redaktorzy TVN i Gazety
    będą grzmieć jak to polacy szybko jeżdżą, znajdą się przykłady z młodym
    w czarnym bmw albo golfie. Tyle, że liczba wypadków od tego nie zmaleje.

    A.

  • 128. Data: 2011-05-23 09:12:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W HTC Wildfire jest.

    A w Samsungu Galaxy nie ma.
    W ogóle nie ma nic o internecie.

  • 129. Data: 2011-05-23 09:24:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-23 08:56, Arek pisze:

    > Dyscyplinowanie ma sens, jeżeli zasady są dobre. Dyscyplinowanie
    > idiotyzmami nie działa, zwłaszcza w naszym narodzie.

    Owszem, to prawda, tylko jest jeden poważny problem - co kto uważa
    za idiotyzm. Nawet najlepsze zasady są łamane jeżeli ich realizacja
    nie jest w stosowny sposób nadzorowana, ponieważ zawsze znajdziesz
    grupę osób, którym się to nie spodoba. W Polsce ta grupa jest dość
    spora - im nie pasuje wszystko co im się narzuca (niestety, prawo
    obowiązuje wszystkich), a kary i szansa nakrycia na tym niewielkie.

    > Można dodawać kolejne ograniczenia, tak, że średnia jazdy spadnie z
    > obecnej 40km/h do 20km/h. I co to da?

    Widziałeś gdzieś bym pisał, że należy dodawać kolejne ograniczenia?
    Piszę o przestrzeganiu ograniczeń powszechnie obowiązujących, które
    w sumie wiele się nie różnią od obowiązujących w innych krajach,
    pisałem też wielokrotnie o urealnianiu ograniczeń tam gdzie można.
    Nagminnie jest przekraczanie prędkości w terenie zabudowanym
    (nie w tym magicznych 40, które tu wielu w lasach wyrastają),
    ograniczenie do 90 na tych wąskich jednojezdniówkach, czy 130
    (i to sporo) na autostradach. Nie wspomnę o łamaniu silniejszych
    ograniczeń w wielu miejscach, gdzie jest ku temu stosowane
    uzasadnienie, ale wielu i tak uważa, że to oni będą decydować.
    Wiele osób zdaje się nie zauważać, że "złych" ograniczeń jest
    coraz mniej.

    > Owszem redaktorzy TVN i Gazety
    > będą grzmieć jak to polacy szybko jeżdżą,

    To akurat prawda - szybko i niebezpiecznie. Część z nich. I tę
    część należy eliminować. Potrzeba nam też większej ilości dobrych
    dróg, dobrego szkolenia kierowców, uporządkowania przepisów
    (co się systematycznie dzieje), lepszych jakości służb ratunkowych...

    > znajdą się przykłady z młodym
    > w czarnym bmw albo golfie. Tyle, że liczba wypadków od tego nie zmaleje.

    Po eliminacji/ucywilizowaniu takich zmaleje, tyle że nie tylko o to
    chodzi.

  • 130. Data: 2011-05-23 10:24:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cavallino,

    Monday, May 23, 2011, 9:12:00 AM, you wrote:

    > A w Samsungu Galaxy nie ma.
    > W ogóle nie ma nic o internecie.

    Ustawienia/Synchronizacja danych/Dane w tle

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl