  • Data: 2019-06-13 02:25:31
    Temat: Re: Z czym ja tu mam problem? ;) Znikająca pamięć RAM
    Od: Tomaszek <t...@t...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-12 o 23:03, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > A porównywałeś zużycie prądu przez HDD i SSD? Mogło się też zmienić
    > obciążenie zasilacza i któraś linia nie wyrabia.

    Chyba za daleko pojechaliśmy z tym;) Zasilacz stary nie jest (ma 2 lata)
    ma ogromny zapas jak na tę konfigurację, zero problemów ze stabilnością
    (jak już ruszy oczywiście widząc cały RAM, zresztą z połową RAMu też
    chodził ładnie, nie zorientowałem się dopóki nie wysypała się gra
    monitując o braku pamięci RAM i wtedy dopiero zajrzałem do menadżera
    zadań i zobaczyłem że mam 4GB) Dysk SSD to jedyne urządzenie poza
    nagrywarką DVD już praktycznie nie używaną podłączone do molexa +12V...
    Poza tym jak robiłem operację na RAMach (przekładałem moduły, wyciągałem
    baterię) to SSD był odpięty, a RAM nadal był niewidoczny. Dopiero po
    którymś tam dociśnięciu pojawił się cały i tak już został póki co.
    Tu naprawdę wszystko wskazuje na mechaniczny problem. Póki nie wykluczę
    tego całkowicie, branie innych ewentualności pod uwagę wydaje się być
    drogą na około. Ale dzięki za kolejną sugestię. To też jest możliwe co
    napisałeś.

    --
    t0maszek