  • Data: 2018-04-14 15:17:33
    Temat: Re: Z serii co kupić - dupowóz do pracy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To juz lepiej Cienkiego. Mozna kupic za 500 i za 5000 zrobic z niego prawie sztuke
    nowke.

    Ale nie mówimy o złomach, które nawet nie mają najmniejszych szans
    przejść przeglądu. W Cienkusiu za 500zł to już siedzenia trą o asfalt. :)

    A jeżeli chodzi np. o Xarę Picasso to jest to bardzo dobry wybór, bo są
    niezawodne, a przy tym to Francuz, którego brzydzi się rdza. Jeździ się
    nią dość wygodnie choć jak dla mnie siedzenia są trochę za krótkie no i
    promień skrętu mógłby być lepszy - przy jeździe miejskiej trochę mało
    zwrotne, ale na dłuższe trasy OK.