  • Data: 2018-04-15 04:51:46
    Temat: Re: Z serii co kupić - dupowóz do pracy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie schlalem. Nie miales zadnego powodu sie przypierdolic a sie przypierdoliles. Jak
    ktos ma inteligencje wieksza od przydroznego kamienia to nie wezmie na powaznie tego
    co napisalem o cienkim. Przyklad cienkiego dalem jako przeciwwage do samochodu za 10
    tysiecy i piatki na naprawe. Nie zeby cienki sie nie nadawal. Ale ze cienki to inna
    generacja. I nie ma znaczenia ze cienkiego mam. Nie potrzebuje duzo jezdzic. Robie ze
    sto kilometrow miesiecznie. I dla takich oszalamiajacych przebiegow nic wiecej nie
    potrzebuje. Mialem kaprys go zmienic. Poogladalem inne samochody i przy nich moj
    cienki wychodzil najlepiej. Dlatego zmienilem w nim progi, zrobilem hamulce,
    wymienilem sprzeglo. Wyszlo taniej niz kupienie innego samochodu i moze nie od razu
    ale w jakims niedlugim czasie zrobienie tego co w cienkim i chuj go wie czego
    jeszcze. Samochod zmienia sie dla kaprysu, potrzeby albo kiedy wkurwi. Nie mam
    kaprysu na nowy, potrzeby tez nie mam i nie wkurwia mnie.