  • Data: 2009-12-11 09:30:24
    Temat: Re: Z wiatrem szybciej od wiatru
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam" <a...@w...de> napisał
    w news:994322dd-2c92-4274-bd46-b6fbc1fb9af9@k19g2000yq
    c.googlegroups.com...

    > Robisz szyne po ktorej bojery moga sie przesuwac.
    > Na szynie sa tak zawiszone ze moga sie obracac.

    Pisałem o połączeniu SZTYWNYM, prawda? Jeśli każdy może
    się względem szyny PRZESUWAĆ oraz OBRACAĆ, to ta szyna
    nie naklada na nie ŻADNYCH więzów mechanicznych, ergo
    nie istnieje.

    A już na pewno nijak nie da się podciągnąć pod pojęcie
    "pokład", ktorego w wiadomości news:hfro3d$38o$1@inews.gazeta.pl
    użył Maciej Woźniak.

    Maciek