-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin3!g
oblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!un
t-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Za chwile tylko rower zostanie :)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <e...@g...com>
Date: Thu, 16 Mar 2017 11:21:21 +0100
Message-ID: <cfo6rcqyr2wc$.dlg@myjk.org>
Lines: 25
NNTP-Posting-Host: 79.191.91.111
X-Trace: 1489659570 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 639 79.191.91.111:54883
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2602052
[ ukryj nagłówki ]Thu, 16 Mar 2017 02:45:54 -0700 (PDT), Bolko
> niedawno coś było o japończykach.
> jeszcze chwila to tylko rower zostanie eko
To samo jest z wszelakimi nowymi atestowanymi kotłami na paliwo stałe (w
tym z tzw. kominkami). Pięknie to one wyglądają tylko na papierze w labie,
a pod strzechą trują na potęgę. A tu jest znacznie gorzej niż przy
samochodach, bo różnej jakości paliwem można je zasilać (np. syfiastym
węglem, albo mokrym drewnem) a i różne są ustawienia (w tym warunki pracy),
jak i różni palacze się zdarzają...
W samochodach mniej można manipulować, aczkolwiek co z tego że producent
zamontuje filtr DPF, jak użytkownik go wyrżnie albo zatka EGR. Albo zwisać
właścicielowi będzie, że wtryski leją, uszczelka puszcza, gdy z tyłu
zadyma. Do tego jeszcze te oszustwa producentów...
Dlatego IMHO jedynym sensownym rozwiązaniem jest prąd, zarówno do grzania
domów jak i do napędu pojazdów. Nawet jeśli prąd jest z węgla czy innej
biomasy, to i tak najmniej truje ludzi -- w tym łatwiej kontrolować 30
elektrowni w kraju niż parę milionów pojazdów/domów.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.17 12:02 Miroo
- 16.03.17 12:38 miumiu
- 16.03.17 12:41 Myjk
- 16.03.17 13:12 quent
- 16.03.17 13:29 J.F.
- 16.03.17 14:07 robot
- 16.03.17 14:14 Myjk
- 16.03.17 14:13 T.
- 16.03.17 14:16 Myjk
- 16.03.17 15:20 Miroo
- 16.03.17 16:10 p...@g...com
- 16.03.17 17:01 SW3
- 16.03.17 17:58 Marcin
- 16.03.17 18:04 Marcin
- 16.03.17 18:10 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=