  • 41. Data: 2023-08-10 13:02:20
    Temat: Re: Zabezpieczenie USB
    Od: Desoft <b...@a...pl>

    W dniu 2023-08-09 o 12:03, Arnold Ziffel pisze:

    > Są stabilizowane. Chodziło mi o to, że jak tam są trzy kondensatory, kilka
    > diod i trafo, to nie jest stabilizowany. Stare Nokie takie miały, jeśli
    > dobrze pamiętam.

    > Pokaż zdjęcie środka bo coś mi się nie skleja :)

    https://allegro.pl/oferta/ladowarka-sieciowa-5v-zasi
    lacz-usb-adapter-11646531180?utm_feed=aa34192d-eee2-
    4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=test&utm_source=goog
    le&utm_medium=cpc&utm_campaign=_elktrk_telefony_akce
    soria_pla_pmax&ev_campaign_id=17966351225

    lub

    https://tiny.pl/c9b41

    z aukcją nie mam nic wspólnego. Tak wygląda, ale chodzi o zasilacze tego
    typu nie konkretnie taką.
    Jak do tej pory to dzielę ich na takie co można otworzyć i takie co po
    otwarciu nie dają się zamknąć.

    Nie wiedziałem, że tak trudno zdefiniować zasilacz usb do smartfona.

    --
    Desoft

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
    antywirusowe Avast.