  • Data: 2017-06-28 08:28:44
    Temat: Re: Zabezpieczenie nadnapięciowe - transil?
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-27 o 23:01, Adam Wysocki pisze:

    > Z tym bywa różnie. Kupiłem dwie takie przejściówki na przestrzeni chyba
    > dwóch lat (od różnych sprzedających). Jedna miała porządny zasilacz, 2x
    > 2.5A, grube kable, dobrze działał i działa do dziś. Druga miała zasilacz
    > robiony przez księgowego. Aluminiowe bolce w gniazdku zasilającym, cienkie
    > kable, na obudowie napisane 2x 2A, ale obciążony jednym dyskiem nagrzał
    > się tak, że plastikowa obudowa się stopiła.

    A pewnie że tak. I są takie że styki we wtyczce są niby żółte, ale
    raczej z kategorii jednorazówek, tzn raz włożyć i w żadnym wypadku nie
    ruszać. Dlatego podałem 2 przykłady, a nie wskazałem że te są dobre. Z
    mojego doświadczenia to dobrej jakości są Uniteki. Poza jedną
    przejściówką na RS485 gdzie zwarte było zasilanie (ale to już "od
    nowości") cała reszta po prostu działa.

    > Same przejściówki niby sensownie działają, ale mało stabilnie, do tego na
    > trzy takie jedna mi padła całkowicie.

    Uniteki po prostu działają, przynajmniej u mnie. Czasem używam takiego
    śmiesznego pudełka Logilinka z przejściówką USB/SATA, ale to do dysków
    2.5", ale ono ma kiepską konstrukcję bo wtyk nie zawsze dobrze łapie. W
    tej kategorii najlepiej mi działają przejściówki od dysków Seagate.

    Pozdrawiam

    DD