  • 1. Data: 2011-05-25 12:24:41
    Temat: Zabezpieczenie pompy głębinowej przed suchobiegiem
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Cześć.
    Jak, z czego, najprościej i najtaniej skonstruować zabezpieczenie pompy
    głębinowej przed suchobiegiem?
    Jakiś czujnik (jaki?), jakiś przekaźnik?

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2011-05-25 13:12:10
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 25.05.2011 14:24, Lagod pisze:
    > Cześć.
    > Jak, z czego, najprościej i najtaniej skonstruować zabezpieczenie pompy
    > głębinowej przed suchobiegiem?
    > Jakiś czujnik (jaki?), jakiś przekaźnik?

    Pływak.

  • 3. Data: 2011-05-26 07:55:08
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-05-25 15:12, Albercik pisze:
    > Pływak.

    głębinowej...

    ________MAT_______

  • 4. Data: 2011-05-26 08:56:03
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-05-25 14:24, Lagod pisze:
    > Cześć.
    > Jak, z czego, najprościej i najtaniej skonstruować zabezpieczenie pompy
    > głębinowej przed suchobiegiem?
    > Jakiś czujnik (jaki?), jakiś przekaźnik?

    Jaki jest prąd w trakcie normalnej pracy, a jaki przy suchobiegu ? Jeśli
    różnica jest konkretna, można próbować z przekaźnikiem prądowym z
    funkcją okna, np taki: http://www.elkoep.pl/pri-42-4~1.html

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2011-05-26 09:36:38
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-05-26 10:56, PeJot pisze:
    > Jaki jest prąd w trakcie normalnej pracy, a jaki przy suchobiegu ? Jeśli

    W jednym i drugim raczej minimalny. (silnik 250W)

    > różnica jest konkretna, można próbować z przekaźnikiem prądowym z
    > funkcją okna, np taki: http://www.elkoep.pl/pri-42-4~1.html

    Na pierwszy rzut oka jest to raczej coś zdecydowanie zbyt zaawansowanego
    jak na prymitywną samoróbkę do ogródka.

  • 6. Data: 2011-05-26 09:52:31
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

> [...]
    > głębinowej przed suchobiegiem?
    > Jakiś czujnik (jaki?), jakiś przekaźnik?

    Znalazłem już, w castoramie:
    http://allegro.pl/wylacznik-cisnieniowy-brio-sk-13-i
    1616145515.html
    dwa w jednym za niewielkie pieniądze.