  • Data: 2017-08-25 18:06:16
    Temat: Re: Zagadka: w którym roku powstał pierwszy polski telefon...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >To ma jakieś znaczenie?

    Trudno w tych latach nazwac tranzystor "zaawansowana technologia".

    >Co może być prostszego od tranzystora robiącego za przełącznik
    >w cyfrowym układzie komputera?

    Ale on chyba nie przemycal tranzystorow, tylko bardziej zaawansowane
    scalaki.

    A z uwagi na predkosc to przelaczanie wcale nie jest takie proste -
    zobacz, ze dwie dekady byly potrzebne na przyspieszenie TTL.
    A w zasadzie to MOS a nie TTL.

    Tylko, ze to w procesorze. A w telefonie czy innym prostym projekcie
    szybkosc zadna..

    J.