  • Data: 2017-08-31 13:13:16
    Temat: Re: Zagadka: w którym roku powstał pierwszy polski telefon...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Takowoż się działo. Niektórzy małomiasteczkowi mieli też swoje
    > indywidualne (w czasach, gdy komórka, to było jedynie pomieszczenie
    > na wsi, często bez telefonu zresztą i bezzreszty) numery i na nich
    > przyjmowali zamówienia, a spis był w książce i można było sobie
    > wybrać "fiakra", który zawiezie na dworzec.

    Ja do dzisiaj w miście Warszawa mam takiego sąsiada taksówkarza.
    Niezrzeszony, ma swój numer telefonu, kiedyś stacjonarny, teraz
    komórkę. Można zadzwonić i się umówić. Bardzo miły starszy pan.
    Klka razy korzystałem, nawet całkiem niedawno. Gdy ma odebrać
    z dworca czy lotniska, to za dojazd nie bierze.

    --
    Jarek