  • Data: 2017-09-04 13:16:06
    Temat: Re: Zagadka: w którym roku powstał pierwszy polski telefon...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    >Szybko się zdzierały.

    Az tylu bledow nie mialem, ale tez niewiele ich uzywalem.

    >Na moje oko bardzo. Byle paproch się przyklei przyz głowicy i potrafi
    >zrujnować nośnik.

    IMO - to szczegolnie dotyczylo pewnej serii napedow jednej firmy,
    bodajze Mitsumi.
    Czesto im sie cos przyklejalo i rysowalo dyskietke.

    Wczesniej nie mialem takich problemow.

    >Złapie wilgoci, to nośnik zacznie się kleić i odrywać.

    Tego tez nie widzialem.

    >Wiadomo, w końcu też serwerowe dyski wyróżniają sie (chyba...)
    >trwałością, kosztem bodajże nieco wolniejszej pracy.

    albo szybszej, bo nam zalezy, kosztem ceny :-)

    Utrate danych w mirrorze jedna pamietam, ale cos mi sie widzi, ze
    jeden dysk padl, serwera (Novell) nikt nie ogladal, az padl i drugi
    dysk.

    Niedawno polecial mi dysk w laptopie ... ale tak ciekawie, ze prawie
    zadnych bledow nie bylo widac, tylko cos system strasznie tym dyskiem
    krecil i mial go w 100% zajety.
    Zwalalem na antywirusa, na Windows, na upgrade w tle ... az w koncu
    kiedys cos mnie tknelo, zmierzylem czas dostepu.
    Niektore sektory wymagaly sekundy na odczyt.
    Prawie wszytko dalo sie odczytac i skopiowac na nowy, wiec zaufanie mi
    wzroslo.

    Z kolei SSD mam gdzies w szufladzie padniety - dlugo nie wytrzymal.

    >Otóż to!
    >Dlatego ówe dane, to u mnie sobie leżały, bo się liczyłem, że
    >przeniesienie może się nie udać.

    A tu wszyscy poszli w kierunku "synchronizacji".
    Jedno przypadkowe klikniecie, i juz po chwili wszystkie kopie danych
    sa skasowane :-(

    J.