    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 21 Jan 2020 08:41:25 +0100

    Mon, 20 Jan 2020 22:05:02 +0100, Trefniś

    > OK,

    Nie zachwycał się tylko ten, co nimi nie jechał. Czyli większość. :P
    Oczywiście później przychodzi lekkie otrzeźwienie, bo cena robi swoje, a i
    nie każdemu za tę cenę jest potrzebne 5-7s do setki. No i ten zasięg,
    przecież można stanąć w polu! W ciemnogrodzie zwanym Polską, owszem, bo
    ładowarek w trasie tyle co kot napłakał.

    Mnie jednak niezmiennie rozbrajają takie testy:
    https://www.youtube.com/watch?v=UmiZ6ayCBB0
    Blisko 2x droższy spaliniak przegrywa we flagowym teście tego kanału z
    elektrykiem, ale cena nie ważna, testujący tłumaczy (chyba idiotom) na
    rzecz spaliniaka, że ten ma nierozgrzane opony, a poza tym ma, uwaga,
    silnik spalinowy nie tak dobry jak elektryczny i dodatkowo skrzynię biegów
    która musi zmienić przełożenie, turbosprężarkę, to zabiera czas, więc to
    naturalne że będzie wolniejszy (rotfl!) więc... trzeba biednemu
    spaliniakowi wyrównać szanse. Przypominam, cena nagle staje się bez
    znaczenia, że elektryk cięższy o 200kg też nagle jest bez znaczenia.

    > ja ciągle patrzę na "milion elektryków Mazowieckiego",
    > ale też piski opozycji, że ich w takiej ilości nie będzie
    > i jaka to tragedia.

    Tylko że to nie ma związku, bo opozycja jedzie po Morawieckim za rzucanie
    kiełbasą wypchaną watą -- i tylko tyle. Sami wcześniej gówno zrobili w
    temacie OZE i elektromobilności.

    Statystyki zaś pokazują, że elektryki palą się rzadziej niż spaliniaki. W
    stanach to najczęściej są zwyczajnie celowo podpalane, tak samo jak są
    celowo niszczone, i celowo są zastawiane ładowarki do elektryków.

    --
    Pozdor
    Myjk