  • 101. Data: 2020-01-30 11:36:29
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Lit pali się w wodzie, zabierając jej tlen. W wyniku reakcji powstaje
    > mnóstwo wodoru, który również się pali. W efekcie woda wzmaga pożar,
    > który pierwotnie powstał w wyniku zwarcia.

    Czym gasić lit? Gaśnica proszkowa?

  • 102. Data: 2020-01-30 12:36:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    Thursday, January 30, 2020, 11:36:29 AM, you wrote:

    > Czym gasić lit? Gaśnica proszkowa?

    Tak, tylko.

    Nie wiem, czy śniegowa nie zachowa się tak samo jak z
    magnezem - tylko pogorszy sprawę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 103. Data: 2020-01-30 17:28:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Śniegowa drastycznie obniża temperaturę.

    -----

  • 104. Data: 2020-01-30 21:25:41
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 10:26, T. wrote:

    > Nie masz racji - poszukaj w PORD. Pojazdy są klasyfikowane nie ze
    > względu na prędkość, z jaką się poruszają, ale właściwości
    > konstrukcyjne. Jeśli pojazd konstrukcyjnie może się poruszać z
    > prędkością większą niż 25 km/h lub ma silnik większy niż 250 W to
    > klasyfikowany jest jako skuter elektryczny.

    Nie bardzo rozumiem

    "pord, art2, 47)rower - pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9m
    poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem; rower może być
    wyposażony w uruchamiany naciskiem na pedały pomocniczy napęd
    elektryczny zasilany prądem onapięciu nie wyższym niż 48V o znamionowej
    mocy ciągłej nie większej niż 250W, którego moc wyjściowa zmniejsza się
    stopniowo i spada do zera po przekroczeniu prędkości 25km/h;"

    Możesz zacytować definicję skutera elektrycznego?

  • 105. Data: 2020-01-30 22:19:58
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-30 o 21:25, kk pisze:

> [...]
    > stopniowo i spada do zera po przekroczeniu prędkości 25km/h;"
    >
    > Możesz zacytować definicję skutera elektrycznego?

    Wyraziłem się potocznie - w PORD jest podział na rowery, motorowery,
    motocykle, pojazdy samochodowe, osobowe, wolnobieżne i ciężarowe (mogłem
    coś pominąć).
    Poszukaj proszę sam definicję i różnicę miedzy jednośladami. Chwilowo
    jestem mocno zajęty.
    T.

  • 106. Data: 2020-01-30 23:05:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 22:19, T. wrote:

> [...]
    > coś pominąć).
    > Poszukaj proszę sam definicję i różnicę miedzy jednośladami. Chwilowo

    Sam sobie poszukaj nieistniejącej definicji skutera. Ja już za Ciebie
    poszukałem definicję roweru, która jakoś nie pokrywa się z tym co
    napisałeś. Jak jesteś taki zajęty to czemu nie odpuścisz sobie pisania?
    Jutro też jest dzień.

  • 107. Data: 2020-01-31 08:37:00
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, January 30, 2020 at 11:05:06 PM UTC+1, kk wrote:

    > Sam sobie poszukaj nieistniejącej definicji skutera.

    Skuter to rodzaj nadwozia ;), latwo sie domyslic, ze chodzi o motorower, czyli:

    46)motorower -pojazd dwu-lub trójkołowy zaopatrzony wsilnik spalinowy
    opojemności skokowej nieprzekraczającej 50cm3lub wsilnik elektryczny omocy nie
    większej niż 4kW, którego konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 45km/h;

    BTW wiekszosc skuterow rejestrowanych jako motorowery i tak zostaje "odblokowana" i
    powinny byc rejestrowane jako motocykle...

  • 108. Data: 2020-01-31 14:59:01
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-30 o 23:05, kk pisze:

> [...]
    > poszukałem definicję roweru, która jakoś nie pokrywa się z tym co
    > napisałeś. Jak jesteś taki zajęty to czemu nie odpuścisz sobie pisania?

    https://www.jednoslad.pl/rower-elektryczny-czy-motor
    ower-kiedy-musisz-zarejestrowac-rower-elektryczny-na
    -motorower/

    Tu chyba dobrze, łopatologicznie opisane róznice między rowerem,
    motorowerem i motocyklem.
    T.

  • 109. Data: 2020-01-31 19:07:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 08:37, WS wrote:

> [...]
    >
    > BTW wiekszosc skuterow rejestrowanych jako motorowery i tak zostaje "odblokowana" i
    powinny byc rejestrowane jako motocykle...

    No ale tu chodziło o rower, czy jak jedzie szybciej niż 25 to nie jest
    rowerem.

  • 110. Data: 2020-01-31 19:17:56
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 14:59, T. wrote:

> [...]
    -motorower/

    > Tu chyba dobrze, łopatologicznie opisane róznice między rowerem,

    Najpierw podaj definicję skutera z PORD skoro tam innych kierujesz :-) I
    nie gadaj, że nie można rowerem szybciej niż 25km/h jechać bo przecież
    można tyle, że nie za pomocą siknika elektrycznego.