  • 1. Data: 2012-01-19 10:32:53
    Temat: Zakopianka
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Mam złe wieści dla omijających Zakopiankę: zakorkują się.

    5522,Za_5_milionow_zl_zlikwidowali_korki_do_Zakopane
    go_.html?lokale=warszawa

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 2. Data: 2012-01-19 10:58:46
    Temat: Re: Zakopianka
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Mam złe wieści dla omijających Zakopiankę: zakorkują się.

    5522,Za_5_milionow_zl_zlikwidowali_korki_do_Zakopane
    go_.html?lokale=warszawa

    Najlepsze rozwiązanie jest cały czas aktualne, nie jeździć do
    Zakopanego. Równie piękne góry są po stronie słowackiej, lepsza
    infrastruktura i taniej.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 3. Data: 2012-01-19 12:40:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Mam złe wieści dla omijających Zakopiankę: zakorkują się.
    5522,Za_5_milionow_zl_zlikwidowali_korki_do_Zakopane
    go_.html?lokale=warszawa

    Fajnie się takie rzeczy czyta, ja nigdy nawet zakopianką nie jechałem :))

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2012-01-19 13:26:33
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 19-01-2012 o 10:32:53 Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> napisał(a):

    > Mam złe wieści dla omijających Zakopiankę: zakorkują się.
    5522,Za_5_milionow_zl_zlikwidowali_korki_do_Zakopane
    go_.html?lokale=warszawa

    Mieszkający przy tych alternatywnych trasach nie protestują?

    --
    SW3
    ----

  • 5. Data: 2012-01-19 13:46:03
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Najlepsze rozwiązanie jest cały czas aktualne, nie jeździć do Zakopanego.
    > Równie piękne góry są po stronie słowackiej, lepsza infrastruktura i
    > taniej.

    Taniej to juz chyba bylo i ktoredy chcesz do tych slowckich tatr dotrzec ?

    sz.

  • 6. Data: 2012-01-19 13:49:03
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Fajnie się takie rzeczy czyta, ja nigdy nawet zakopianką nie jechałem :))

    Wszystko przed toba. Moj rekord, jak bylem mlody i glupi i jezdzilem na
    sylwestra to przejazd z Zakpca do krak trwal 9h, a wracalem do Wawy.

    sz.

  • 7. Data: 2012-01-19 13:51:39
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-19 13:46, szufla pisze:

    > Taniej to juz chyba bylo i ktoredy chcesz do tych slowckich tatr dotrzec ?

    IMHO pazernosc naszych gorali nie zna granic.
    Pojedz na narty na Slowacje to zobaczysz: lepsza infrastruktura a wcale
    nie drozej niz w PL.

    A jechac mozesz przez Chyzne - wychodzi czesto szybciej niz via
    Zakopianka i dalej przejscie na Lysej Polanie lub Jurgow.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2012-01-19 14:11:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Arek <a...@a...pl> writes:

    > Najlepsze rozwiązanie jest cały czas aktualne, nie jeździć do
    > Zakopanego. Równie piękne góry są po stronie słowackiej, lepsza
    > infrastruktura i taniej.

    Kolejka na Kasprowy - 49 zł.
    Kolejka na Łomnicki Szczyt - 24 euro.

    MJ

  • 9. Data: 2012-01-19 14:28:58
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > IMHO pazernosc naszych gorali nie zna granic.
    > Pojedz na narty na Slowacje to zobaczysz: lepsza infrastruktura a wcale
    > nie drozej niz w PL.

    Bywam ale teraz tylko w lecie , taniej to juz nie jest.

    > A jechac mozesz przez Chyzne - wychodzi czesto szybciej niz via Zakopianka
    > i dalej przejscie na Lysej Polanie lub Jurgow.

    Gdzie chyzne, a gdzie jurgow czy lysa.....panie.
    Baze mam w kirach wiec jezdze przez czarny dunajec i w nocy.

    sz.

  • 10. Data: 2012-01-19 14:52:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-01-2012 13:49, szufla pisze:
    > Wszystko przed toba. Moj rekord, jak bylem mlody i glupi i jezdzilem na
    > sylwestra to przejazd z Zakpca do krak trwal 9h, a wracalem do Wawy.

    Jakoś mnie tam nie ciągnie. Jak będę chciał spotkać wielu Warszawiaków w
    jednym miejscu to przejdę się Marszałkowską o 17.00 ;-)

    --
    Paweł