eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZakup telefonu w Play › Re: Zakup telefonu w Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!n
    ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-
    spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Zakup telefonu w Play
    From: xxx <x...@x...xxx>
    References: <5d985d79$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98874c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98b58e$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9f04ab$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9f1e3f$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    X-Newsreader: MesNews/1.08.06.00-gb
    Date: Thu, 10 Oct 2019 14:14:09 +0200
    MIME-Version: 1.0
    X-ICQ: 1701145376
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <5d9f2096$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.109.33.79
    X-Trace: 1570709654 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 526 37.109.33.79:4608
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2720
    X-Received-Body-CRC: 3126158245
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1091957
    [ ukryj nagłówki ]

    Trybun expressed precisely :
    > W dniu 10.10.2019 o 12:15, xxx pisze:
    >> Trybun expressed precisely :
    >>> W dniu 05.10.2019 o 14:06, xxx pisze:


    > Nic podobnego, mój trzeci od końca telefon reklamowałem w sklepie, oczywiście
    > przed przyjęciem sprzedawca sporządza protokół. Nie sposób aby zrobił jakieś
    > szachrajstwo, natomiast przez kuriera na każdym kroku można zostać orżniętym
    > z niemożliwością wskazania winnego.
    >
    > Okazało się że telefon jest nie do naprawy,. Sprzedawca mnie o tym
    > poinformował telefonicznie i zapytał co dalej - jako że takiego modelu nie
    > miał już na stanie to miałem do wyboru - inny sprzęt który ma na stanie,
    > zamówi coś ekstra na życzenie,  bądź zwrot gotówki.

    Jak ze wszystkim, zależy jak się trafi i na odległość można mieć
    problem i w sklepie. Nie ma reguły.
    W moim przypadku jakbym kupił w salonie to bym potem odniósł i bym
    czekał do 30 dni na rozpatrzenie. Telefon wróciłby z serwisu z info że
    jest ok i tyle by z tego było.
    Wada fabryczna o której producent wie od dawna ale nic z tym nie robi
    bo widocznie wada sprzętowa więc nic serwis na to poradzić by nie mógł,
    podejrzewam że i tak by stwierdzili że jest ok bo oficjalnie się do
    tego nie przyznają także nic by mi to nie dało i zostałbym z
    niesprawnym telefonem. Także to że zamówiłem przez internet uratowało
    całą sytuację i zaoszczędziło nerwów.
    Zresztą obsługa w salonach jest specyficzna bo każdy woli wcisnąć komuś
    abonament w tym czasie i zgarnąć prowizję niż pisać protokoły o
    niesprawnym telefonie i tracić czas. Taka prawda.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: