  • 51. Data: 2013-03-10 22:27:41
    Temat: Re: Zaleg?y przegl?d i przestroga
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-10 21:47, Artur Maśląg pisze:
    > To jest nieistotnew kontekście

    Może są inne konteksty które zmuszają Ciebie do płacenia. Jeżeli to
    Twoja słodka tajemnica, niech tak zostanie.

    > dyskusji,czyli w tym fragmencie
    > Twoich fałszywych tez, że brak badań w zakresie polisy OC
    > z automatu powoduje ściągniecie regresem kosztów z sprawcy.

    Nigdzie nie twierdziłem takiej skrajności że brak badań z automatu
    powoduje ściągniecie regresem kosztów z sprawcy.
    Tylko nie wykluczam uciążliwych kłopotów.

    > Nie, skąd:
    > <cite>

    To na marginesie tematu, a interesuje mnie czemu ludzie robią
    obowiązkowe badania w sytuacji nie ponoszenia konsekwencji z tytułu ich
    braku. Bo 50 zł mandatu + koszt badania technicznego i odbiór DR w
    urzędzie to nie kara.
    --
    Krzysiek

  • 52. Data: 2013-03-10 22:33:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-10 22:27, Krzysztof 45 pisze:

    > Może są inne konteksty które zmuszają Ciebie do płacenia.

    Bredzisz i ściemniasz, próbują jakoś wybrnąć z głupot, które
    nawypisywałeś o OC i badaniach technicznych.

  • 53. Data: 2013-03-10 22:54:31
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-10 22:33, Artur Maśląg pisze:

    > Bredzisz i ściemniasz, próbują jakoś wybrnąć z głupot, które
    > nawypisywałeś o OC i badaniach technicznych.

    http://www.leonisdirect.pl/wiadomosci/444,brak-wazne
    go-badania-technicznego-skutkuje-powaznymi-konsekwen
    cjami

    Oczywiście tam są głupoty.

    --
    Krzysiek

  • 54. Data: 2013-03-10 23:02:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Mar 2013 22:54:31 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > http://www.leonisdirect.pl/wiadomosci/444,brak-wazne
    go-badania-
    technicznego-skutkuje-powaznymi-konsekwencjami

    > Oczywiście tam są głupoty.

    oczywiście. Ale nawet ich nie potrafisz przeczytać:
    "Teoretycznie ubezpieczyciel wypłaci poszkodowanemu odszkodowanie z
    twojego OC, ale jeśli udowodni, że zły stan techniczny twojego samochodu
    mógł być przyczyną wypadku, w konsekwencji może poprosić Cię o zwrot
    poniesionych kosztów."

    to gdzie tu jest napisane o badaniach technicznych?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2013-03-10 23:06:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-10 22:54, Krzysztof 45 pisze:

> [...]

    "jeśli udowodni, że zły stan techniczny twojego samochodu mógł być
    przyczyną wypadku, w konsekwencji może poprosić Cię o zwrot poniesionych

    To bezpodstawne bzdury.

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2013-03-10 23:17:52
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-10 23:02, masti pisze:

> [...]
    > poniesionych kosztów."
    >
    > to gdzie tu jest napisane o badaniach technicznych?

    A Ty nie potrafisz skopiować i wkleić.
    "Jeśli to Ty spowodowałeś kolizję pojazdem bez ważnych nadań technicznych"

    Co w sytuacji gdy.
    Auto bez aktualnych badań technicznych w stanie powiedzmy wzorcowym,
    (ale to tylko kierowca wie) uczestniczy w wypadku. Po wypadku z auta
    pozostają zgliszcza nie do rozpoznania, a tym bardziej do postawienia
    diagnozy w jakim było stanie technicznym przed wypadkiem.

    Słucham.
    --
    Krzysiek

  • 57. Data: 2013-03-10 23:21:39
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-10 23:06, Liwiusz pisze:

> [...]
    >>

    > "jeśli udowodni, że zły stan techniczny twojego samochodu mógł być
    > przyczyną wypadku, w konsekwencji może poprosić Cię o zwrot poniesionych

    Pewnie że bzdury, bo jak udowodni stan techniczny gdy auto skończy jak
    słynne ferrari.
    --
    Krzysiek

  • 58. Data: 2013-03-10 23:21:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Mar 2013 23:17:52 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

> [...]
    > pozostają zgliszcza nie do rozpoznania, a tym bardziej do postawienia
    > diagnozy w jakim było stanie technicznym przed wypadkiem.

    a jak porwalii go kosmici? szukasz nie wiadomo gdzie a ustawy jakoś nie
    potrafisz znaleźć

  • 59. Data: 2013-03-10 23:43:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-10 23:21, Krzysztof 45 pisze:

    go-badania-technicznego-skutkuje-powaznymi-konsekwen
    cjami

    > Pewnie że bzdury, bo jak udowodni stan techniczny gdy auto skończy jak
    > słynne ferrari.

    Nie takie problemy rozwiązywali sądowi biegli ;)

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2013-03-10 23:45:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-10 23:17, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > pozostają zgliszcza nie do rozpoznania, a tym bardziej do postawienia
    > diagnozy w jakim było stanie technicznym przed wypadkiem.

    Skoro nie można postawić diagnozy, to nie można stwierdzić, ze auto było
    niesprawne, czyli kierowca nie jest pociągnięty do (tej hipotetycznej)
    odpowiedzialności, bowiem jego winę (roszczenie) należy udowodnić, co
    tutaj nie jest możliwe.

    --
    Liwiusz