    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Zamawianie rozmow
    Date: Sun, 4 Feb 2018 09:00:39 +0100

    news:5a75eb32$0$670$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jak jeszcze była telewizja analogowa w eterze, to kolejność odbioru była
    > 1. analog powietrzny
    > 2. analog z kabla

    Bo już pewnie "transkodowany" z czegoś cyfrowego?

    > 3. cyfra powietrzna

    Wiadomo.

    > 4. cyfra z kabla

    P. 2...
    Choc u mnie chyba to, co po analogu z kabla schodzi, jest później, niż
    wypluwane przez dekoder.

    > A niektóre relacje na żywo w telewizji potrafią mieć i 30 sekund
    > opóźnienia... Z reguły Eurosport ma spory lag do TVP.

    A samo się nie wzięło. Chyba, że to po kolei z któregoś strumienia
    zdejmowane, jeden strumień gdzieś leci, dekodują i ponownie, w drugi
    strumień, itd, aż któryś w szeregu leci do celu, każdy stosownie opóźniony
    wobec poprzednika.

    > No i dwa dekodery UPC na jednym kablu też nie dekodują równocześnie, to
    > już nie wiem, dlaczego.

    Ja mam dwa dekodery (multiroom), gdzie różnica występuje tylko na TVP Info,
    niewielka, 100-200 ms, trudno mi ocenić. W każdym razie, jak grają oba
    telewizory naraz, to odnosi się wrażenie, że gra jeden, w jakiejś dużej sali
    z echem.
    Przypuszczam, że różnice mogą wynikać czy to z kolejności emisji strumieni w
    dekodery, które mogąc mieć identyczne czasy, przesywają rezyltat stosownie
    do przesunięcia w czasie strumieni... Czy to zapinają się do różnych źródeł
    sygnału, które są wobec siebie przesunięte... U mnie taka TVP1 na obu gra
    jednak w tym samym czasie, a dekodery różne, jeden to MediaBox Cisco, ,a
    drugi, to gówno pn. Horizon, jedyne trzy jego dla mnie zalety, to pierwsza -
    bo dziala. Druga, to nagrywanie 4 programow, nie 2, jak MediaBox, trzecia,
    to replaytv, czy jak tam, uleciała mi nazwa, gdzie niektóre programy można
    obejrzeć do tygodnia wstecz, czasem z tego korzystam. Największą wadą jest
    to, że to przebajerowane nieintuicyjne gówno dla debili. I bez mojej woli
    blokuje niektóre programy jako dla dorosłych i PIN trzeba wbijać, choć nie
    kazałem mu tego robić. Bo może być kawałek nieco odsłoniętej pipki. Ale jak
    się batalion na wojnie wykrwawia i widać to, to już nie zablokuje, bo
    napierdalanka wojenna nie zdemoralizuje maluczkich, których zresztą nie ma,
    ale pańcia, która ma NIECO skromniejsze majteczki, które jednak zasłaniają
    sznytę, to najgorsze zło tego świata :/
    Wieszalność obu dekoderów ostatnio zmalała, może dlatego, że ich za wiele
    nie macam, bo czasu nie mam?
    Cisco ma jeszcze jedną cechę, słyszalną jedynie na emisji obrazu
    kontrolnego - zaraz po wejściu na kanał słychać, jak faza i częstotliwość
    tonu nieco się gibają, by po sekundzie uspokoić się. Oba dekodery mają też
    dziwną cechę, MediaBox bardziej, że niekiedy po przełaczeniu się na jakiś
    kanał, jeden z dźwięków, nie wiem, czy lewy, czy prawy, jest odwrócony w
    fazie, zejście i ponowne wejście normuje sytuację.
    Gdyby mnie spytano, który dekoder bym ostatecznie wybrał, to chyba by było
    tak, że możliwości Horizona (chyba kotu sprzedam na kuwetę, bo tak zresztą
    wygląda), ale interfejs MediaBox-a Cisco.Bardzo sobie natomiast chwalę modem
    ConnectBox, nie pamiętam firmy, bardzo mocne i stabilne Wi-Fi, odbieram
    nawet na połowie działek, ok. 400 metrów, jeśli nie więcej.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...