  • 1. Data: 2003-01-06 13:01:09
    Temat: Zapowiedzi szczescia we Wroclawiu :)
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Witam ,
    ostatnio otrzymalem noworoczna pocztowke z MPEC Wroclaw.
    Oslupialem ze szcescia. Zobaczymy co z tego wyniknie.
    Dodam ze mieszcze sie w zasiegu.:)))
    www.e-wro.pl/news.html

    pozdrawiam

    Rysiek

  • 2. Data: 2003-01-06 14:52:44
    Temat: Re: Zapowiedzi szczescia we Wroclawiu :)
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    por. też ac0odn$c4e$...@n...tpi.pl. (jest np. na news-archive2.icm.edu.pl).

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }

  • 3. Data: 2003-01-06 20:49:25
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

> [...]

    > ostatnio otrzymalem noworoczna pocztowke z MPEC Wroclaw.
    > Oslupialem ze szcescia. Zobaczymy co z tego wyniknie.

    ciekawe tylko czego sie mozna spodziewac, jezeli na stronie pisza takie
    rzeczy:
    "Szybkość łącza w mieszkaniu została zapewniona na poziomie minimum 10
    Mbps"
    ale lepsze:
    "Jaka jest szybkość podłączenia MSI e-wro z operatorem nadrzędnym" to
    odpowiedź też nie będzie łatwa. Informacje takie z wielu względów nie są
    przez operatorów udostępniane"

    taaaa....
    'my nie powiemy, inni nie powiedza, a czy wogole mamy jakies lacze????'
    :-)

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 4. Data: 2003-01-06 20:49:35
    Od: "SCV" <s...@w...one.pl>

    RysioPysio wrote in message:
    > Oslupialem ze szcescia. Zobaczymy co z tego wyniknie.
    > Dodam ze mieszcze sie w zasiegu.:)))
    > www.e-wro.pl/news.html
    Ale o ich laczach do inetu ani widu ani slychu. Fajnie bedzie jak podepna
    tysiace uzytkownikow o 2Mb hehe

    SCV

  • 5. Data: 2003-01-07 07:16:12
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Marek Wodzinski" <m...@O...mamy.to> napisał w wiadomości
    ilczyce.net...

    > ciekawe tylko czego sie mozna spodziewac, jezeli na stronie pisza takie
    > rzeczy:
    > "Szybkość łącza w mieszkaniu została zapewniona na poziomie minimum 10
    > Mbps"
    Czytaj dokladnie. To jest siec MIEJSKA na ethernecie z dostepem do
    internetu. Poczytaj o sieciach autonomicznych - a potem sie wymadrzaj.
    Dadza gniazdko to wezme, sprawdze i albo bede korzystal albo nie.
    Krytykanctwo to niestety cecha wielu piszacych tutaj.

> [...]
    > przez operatorów udostępniane"
    >
    > taaaa....
    > 'my nie powiemy, inni nie powiedza, a czy wogole mamy jakies lacze????'
    Przeczytaj najpierw pierwsza czesc artykulu na stronie a potem oswiec mnie
    swoimi niewatpliwie swiatlymi wnioskami
    Krytykanci rulez.

    Rysiek

  • 6. Data: 2003-01-07 12:00:13
    Od: "Damian Barczyk" <b...@f...pl [nospam]>

    Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ostatnio otrzymalem noworoczna pocztowke z MPEC Wroclaw.
    > Oslupialem ze szcescia. Zobaczymy co z tego wyniknie.

    Dla mnie ostre oszukiwanie ludzi bo z tego namalna osoba(nie wtajemniczona)
    wyczyta ze ma internet z predkosacia 10MB/s
    -skutecznosc 1700 modemow:)

    to ja napisze ze daje lacze 100MB/s i bedzie cool

    --
    Damian Barczyk
    http://fnet.pl - ISP Szczecin

  • 7. Data: 2003-01-07 12:00:26
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <avadb6$qgd$1@absinth.dialog.net.pl> RysioPysio napisał(a):
> [...]
    > ostatnio otrzymalem noworoczna pocztowke z MPEC Wroclaw.
    > Oslupialem ze szcescia. Zobaczymy co z tego wyniknie.

    Proponowałbym daleko posunięty sceptycyzm, nie pierwsza i nie ostatnia
    to firma, która chce podłączać Internet, a niestety mało której
    wychodzi.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 8. Data: 2003-01-07 12:00:34
    Od: m...@m...eu.org

    In article <avcma5$dhd$1@news.tpi.pl>, SCV wrote:
    > Ale o ich laczach do inetu ani widu ani slychu. Fajnie bedzie jak podepna
    > tysiace uzytkownikow o 2Mb hehe
    mnie sie jeszcze jedno spodobalo: "Staly adres IP"... ciekawe czy bedzie
    publiczny ;)

    pozdrawiam i zycze milego uzytkowania :)
    --
    __ _ / Adam Frankowski
    (__)(_)() mrooveq@IRCnet

  • 9. Data: 2003-01-08 06:37:37
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Tue, 7 Jan 2003, RysioPysio wrote:

    > Użytkownik "Marek Wodzinski" <m...@O...mamy.to> napisał w wiadomości
    ilczyce.net...

    > Czytaj dokladnie. To jest siec MIEJSKA na ethernecie z dostepem do
    > internetu.

    Wejdz sobie na strone z cennikiem i przeczytaj przypis z ** i te male
    literki na koncu...
    Oraz oczywiscie nazwe uslugi opatrzona tymi **

    > Poczytaj o sieciach autonomicznych - a potem sie wymadrzaj.

    W temacie ...?
    Powiedz w ktorym miejscu na stronie jest napisane, ze maja jakiekolwiek
    lacze? A co dopiero kilka i AS-a?

    > Przeczytaj najpierw pierwsza czesc artykulu na stronie a potem oswiec mnie
    > swoimi niewatpliwie swiatlymi wnioskami

    Marketingowe piesni pochwalne na temat kabla?
    Sorry, ale to jest pomylka - jezeli mowimy o dostepie do Internetu za
    smieszne pieniadze, to za to co bedziesz placil bedziesz mial tylko cos
    troche lepszego od modemu (docelowo). Przy tej cenie juz nie chodzi o
    kable, bo bez tego wogole mozna zapomniec o swiadczeniu takiej uslugi, ale
    o koszt lacza i ile razy zostanie ono sprzedane (overbooking).
    Ze na poczatku bedzie swietnie? Zobacz co sie stalo z tele2 i jak
    podwyzszylo abonament i obnizylo przepustowosci nalapawszy klientow.
    Jak bedzie naprawde zobaczymy po roku od uruchomienia...

    > Krytykanci rulez.

    Zdrowy rozsadek rulez...

  • 10. Data: 2003-01-08 15:07:47
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Wed, 8 Jan 2003, Marek Wodzinski wrote:

> [...]
    > Ze na poczatku bedzie swietnie? Zobacz co sie stalo z tele2 i jak
    > podwyzszylo abonament i obnizylo przepustowosci nalapawszy klientow.

    Podsumowując, to samo można chyba powiedzieć o dowolnym innym detalicznym
    dostawcy? (Że nałapie, a potem pogorszy).
    Jeśli tak, to biorąc pod uwagę zerowy koszt podłączenia, wypada uznać
    całość za świetną propozycję i się podłączyć. Tylko wcześniej sprawdzić,
    czy umowa nie ma zaporowej kary za jej zerwanie. ;)

    > Jak bedzie naprawde zobaczymy po roku od uruchomienia...

    Można też rozumować: przez rok będzie nieźle, a potem się zobaczy. ;)

    (Jak w Lublinie startowało Futuro to się z nich ludzie śmiali, że na
    bidnym Polpaku działają, też mi operator. Jak widać, niczego to nie
    przesądziło, a rozwój łączy następował w miarę potrzeb).

    Goście od strony ulegli magii liczb i podłożyli się z tym oferowaniem
    10Mbps, już widzę te telefony od userów: ,,miało być 10MB/s a leci mi
    300KB/s, to jest skandal!''. ;-)))
    No i jest jeszcze taka sprawa, że stoi za tym nie Krzak s.c. ale
    Miejscy Ciepłownicy, jak można się spodziewać z własnym MAN-em na
    własnych światłowodach, a nie super 2.4GHz z Milleniumami, jak jakieś
    bum.pl z wątku obok. ;)
    Jeśli, podkreślam, JEŚLI czegoś nie zchrzanią i nie staną się za szybko
    pazerni ;) to za rok mogą mieć klientów liczonych osiedlami ;), AS-a
    (o takich planach strona wspomina), peering z WASK-iem, Netią i Polpakiem,
    i żadna konkurencja im już nie podskoczy.

    Prywatnie jestem bardzo ciekawy, jak im to wszystko wyjdzie. W moim
    pojęciu przy dobrej ręce u steru są skazani na sukces.

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }