  • Data: 2011-03-16 06:53:28
    Temat: Re: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-03-15, o godz. 11:51:46
    Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl> napisał(a):

    > bardzo dobry komentarz Pana Grzegorza, i tak własnie jest, ponadto

    Nie - niezbyt trafny. Gdy nie podoba mi się konkretny dostawca i
    konkretny limit idę gdzie indziej. W przypadku urzędu nie mam wyboru -
    muszę zgodzić się na to jak działa ten urząd bez żadnej alternatywy. To
    jest ogromna różnica.

    > robimy naprawde wszystko co w naszej mocy zeby było perfekcyjnie, ale
    > nie jestesmy automatami, jestesmy ludzmi i zdarzają się blędy. Poza

    Ale ja to rozumiem i po raz kolejny pisze że bardzo doceniam Pani pracę.

    > tym trzeba pamietac, ze są sytuacje od nas niezależne - zależne także
    > od wnioskodawców albo innych stron sprawy, zdarza się i to bardzo
    > często, że sprawy są wręcz przeciągane. Musimy założyć jakiś
    > bezpieczny i rozsądny margines, a doświadczenie pomaga nam opanować
    > sytuacje kryzysowe i nie naruszać terminowości zbyt często.

    Ale sprawy przeciągane z winy wnioskodawcy to nie są sprawy przeciągane
    przez urząd - przecież jeśli np. dokumentacja jest niekompletna z winy
    wnioskodawcy to sprawa jest załatwiana dopiero po jej uzupełnieniu i
    ciężko mówić że przeciąga się z winy urzędu. Tak jak ja nie mam
    pretensji do urzędu że odrzucił mnie w przetargu bo brakowało czegoś z
    mojej winy. Pretensje mam gdy to opóźnienie nastąpiło z winy urzędu a
    tego dotyczy założenie w uzasadnieniu budżetu.

    Zdrówko