    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci
    Date: Wed, 16 Mar 2011 09:05:38 +0100

    Dnia 2011-03-16, o godz. 08:18:03
    crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> napisał(a):

    > Głupie pytanie: czy była sprawa, którą zgłosiłeś do UKE i nie została
    > rozwiązana? Bo w sumie wszyscy biją pianę o jakieś 95% - tylko

    Na razie nie - ale może akurat nie załapałem się na 5% ;-)

    > pytanie kogo to wogóle dotyczy. 5% to prawie jak percentyl w łączu :)
    > - zostawiony na sytuacje nieprzewidywalne. Nie wiadomo, co oznacza
    > te 5%, ale raczej jest to na poziomie pomijalnego błędu - może
    > dotyczy sytuacji odpowiedzi na pisma, na które nie wiadomo co
    > odpowiedzieć - takie też pewnie są, a część wymaga dłuższych badań
    > itd :)
    >
    > Nie ma co się czepiać 5%.

    Szczerze powiem że wolałbym nie wiedzieć ile spraw jest załatwianych
    poza terminem - zwłaszcza że o ile do planów mamy powszechny dostęp to
    do efektów już nie. Jakoś tak spokojniej bym spał ;-)

    Co do czasu odpowiedzi na pisma to tu akurat jest precyzyjnie określony
    czas i nie ma opcji że nie można odpowiedzieć. Najwyżej odpowiada się
    że się nie wie i sprawie nadaje się dalszy bieg zapytując np. eksperta
    z zewnątrz czy sąd. Porównując sytuację to np. byłoby tak gdybyś
    działał wg Twojej propozycji: wystawiasz FV za usługę bez
    wyszczególnienia czy gotówka czy przelew i mimo terminu płatności
    klient nie płaci bo nie wie jak. ;-)

    Kończąc: cała sprawa zaczęła się od moje - żartobliwej - uwagi i
    rozwinęła dość poważnie po raz kolejny mi pokazując że w sprawach
    urzędowych urzędnicy poczucia humoru nie mają. Niestety - bo żyłoby się
    ciut przyjemniej.

    Zdrówko