    Subject: Re: Zapraszam tu, zapraszam tam...
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Date: Sat, 30 Dec 2017 01:08:03 +0100

    W dniu 2017-12-29 o 10:32, T...@s...in.the.world pisze:
    > Tylko ze - kiedys przekonywales ze w gory to tylko male i bardzo male
    > aparaciki, a jak sie pojawily bezlusterkowe MFT to lansowales je jako
    > ideal.
    > A teraz jak widze w te same gory dzwigasz pelnoklatkowe lustrzanki.
    > A po fascynacji maluchami nie widze juz sladu.

    Za robienie filmów o fotografowaniu maluchami nikt mi nie chce płacić.
    Ale jak chodzę sobie prywatnie, to tylko z maluchami, już właściwie
    nawet nie bezlusterkowcami, a kompaktami (XZ1 i X20). Ostatnio wrzucałem
    serię z Pienin, ludzie myślą że to nie wiadomo z czego, a to właśnie z
    X20. (jest na instagramie albo na fejsie, można zobaczyć bez konta, jak
    się ktoś boi fejsa). Obecnie możliwości nawet co lepszych kompaktów
    zupełnie zaspokajają właściwie każdy rodzaj foto oglądany potem na
    monitorach nawet w 4k (czyli zarazem drukowanych w A4). Oczywiście
    oprócz małej głębi ostrości, ale ja jej mam już powyżej uszu. Tak na
    marginesie, nie sztuka zrobić fajne zdjęcie z małą go, a z dużą.

    Szkoda że tak niewiele jest fajnych kompaktów. Olek i Fuji wycofały się
    z tego niestety.

    --
    pozdrawia Adam
    http://przypadkiadama.com/