  • Data: 2017-03-10 10:29:14
    Temat: Re: Zapraszam - wirtualne muzeum - polskie telefony
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl> napisał w wiadomości
    news:20170310111407.a6586b0d1abc1748d617eede@mabanan
    a.com.delete.pl...

    > Znajde :) Fajny pomysł. Filmiki znajdujesz na samym youtubie czy wrzucasz
    > skądś jeszcze?

    Na razie szperam w YT, ale jak coś inną drogą wpadnie, to tylko może być
    ból, że się do playlisty nie dołaczy. Wtedy po prostu albo inna playlista,
    albo bezpośrednio link do filmu. Bo to są playlisty, nie wrzucałem tych
    filmów, tylko zaciągałem na własną listę odtwarzania, a tę mogę
    zaprezentować wszystkim.

    > Generalnie mam taki nawyk, że jeśli coś mi się na yt podoba to zaraz
    > sciągam "backup",

    Słusznie!

    > bo dzisiaj coś jest a jutro tego nie ma. A to prawa autorskie a to coś...

    Myślę o poszperaniu wprost w jakimś P2P, ale wtedy rzeczywiście, p.a...,
    etc.

    --
    Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
    co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz