    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Zarzadzanie kodem w projekcie
    Date: Tue, 24 Mar 2009 12:50:02 +0100

    Megas pisze:
    > Witam all,
    >
    > Jak zarzadzacie kodem, ktory jest uzywany w dwoch osobnych systemach?
    > Mam taka sytacje: Jakis czas temu stworzylem system A, ktory sklada sie z
    > wielu plików zrodłowych, a czesc z nich zamknolem w postaci kilku bibliotek
    > *.dll.
    > Teraz tworze drugi system B, w ktorym chce wykorzystac jedna z tych
    > bibliotek, wiec skopiowalem ja do nowego systemu do katalogu external - ale
    > teraz pojawia mi sie problem zarzadzania kodem tej biblioteki:
    > Czy zatem powinien skopiowac kod zrodlowy tej biblioteki do nowego systemu:
> [...]
    Repozytorium (darcs/hg/etc) z biblioteką. Dzięki temu możesz mieć 1
    miejsce gdzie jest jest kompletny kod i jego kopie pod każdy system -
    jak coś zmienisz i uznasz za warte dołączenia we "wspólnej wersji" -
    wysyłasz do repo a pod 2 projektem pobierasz. Zaleta jest taka, że
    możesz łatwo wprowadzać zmiany z 1 projektu w 2 mimo jakiś
    rozwojowych/niekompatybilnych fragmentów, wada - musisz 2 działania wykonać

    Michoo