  • Data: 2012-05-31 17:58:04
    Temat: Re: Zasięg nadajników DVBT
    Od: "kk" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pokombinowałem i stwierdzam, że z tymi MUX-ami to jest jakas lipa.
    Niby dwa złapało ala kaszana jest straszna.

    Za to złapało Polsat na kanale 31 z 23 programami TV oraz 12 radiowymi.
    Siła sygnału i jakość 100%. Czyli nadajnik jest gdzieś bliziutko.
    Inna sprawa, że nic tam nie da się zobaczyć (oprócz listy audycji).
    Z tego co doczytałem - odbiór wymaga specjalnego dekodera (?)

    I tu mam do was pytania :
    Mam telewizor LG ileś tam 3D z głowicą DVB-T i innymi bajerami.
    Posiada on takie dziwne długie wejście jakby na kartę CF.
    Po dostrojeniu do polstatu cyfrowego pojawia cię komunikat : Brak modułu CI.
    Czy jest to możliwe, że gniazdo to służy do podłaczania mudułu dekodera ?

    Chociaż myślę, że nawet jeżeli by tak było to trudno liczyć na
    komaptybilność
    LG z urządzeniami Polsat-u. Byłoby to zbyt piękne.
    Pewnie będzie tak jak z kablówką. Kolejny dekoder i kolejny pilot w łapę
    a rozbudowane funkcje telewizora można sobie w buty włożyć i wykorzystywać
    go jako monitor.