  • Data: 2012-05-31 19:16:54
    Temat: Re: Zasięg nadajników DVBT
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-31 17:58, kk wrote:
    [.....]
    > Po dostrojeniu do polstatu cyfrowego pojawia cię komunikat : Brak modułu
    > CI.
    > Czy jest to możliwe, że gniazdo to służy do podłaczania mudułu dekodera ?
    Mam zerowe doświadczenie z kodowana naziemną TV cyfrową ale jestem
    pewien, że to gniazdo służy właśnie do podłączenia "modułu dekodera"
    zwanego też CAM (Conditional Access Module). :-D No bo chyba właśnie po
    to chyba wszystkie współczesne telewizory, nawet te low end-owe, mają
    gniazdo CI.

    > Chociaż myślę, że nawet jeżeli by tak było to trudno liczyć na
    > komaptybilność
    > LG z urządzeniami Polsat-u. Byłoby to zbyt piękne.
    Wiesz, CAM-y Cyfrowego Polsatu (czyli DVB-S/S2) działają mniej więcej OK
    (podobno są pewne problemy z niektórymi modelami telewizorów) to
    dlaczego nie miałyby działać z polsatowskim DVB-T? Kto wie, być może w
    przyszłości dysponując telewizorem z tunerami DVB-S/S2 i DVB-T z pomocą
    jednego polsatowskiego CAM-a będzie można oglądać telewizję naziemną i z
    satelity. Oczywiście pomijając sens ekonomiczny czegoś takiego. :-D A
    tak poza tym to AFAIK polsatowskie DVB-T jest w fazie testów więc pewnie
    tylko testerzy mają dostęp do stosownych modułów. :-D