  • Data: 2009-04-19 09:18:59
    Temat: Re: Zasilacz do HTPC
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Skorupa" napisał:

    > To może taki efekt da się uzyskać w jakiś inny sposób?

    Tak, np. wykorzystując złącze USB, opis przeróbki listwy zasilającej
    odcinającej zasilanie po wyłączeniu komputera i - co za tym idzie - zaniku
    napięcia w gnieździe USB masz tutaj. Być może są też dostępne gdzieś w
    sprzedaży gotowe urządzenia, działające na tej zasadzie.
    http://www.elportal.pl/pdf/k14/56_13.pdf

    JoteR