  • Data: 2009-04-25 10:23:37
    Temat: Re: Zasilacz do HTPC
    Od: "GAL" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Racja. Co prawda wtyczki będą do tej listwy pasować, ale będzie
    > potrzebował
    > przejściówki, żeby podłączyć ją do ściany. Lepiej poszukać z
    > "polską-niemiecką" wtyczką. I nie sugerować się słowem "jedyna" w tytule
    > aukcji.
    > Swoją drogą, wiele aukcji (np. ta, którą podałem) oferuje urządzenia z
    > niemieckimi wtyczkami i nie informuje o tym. Nie wiem co na to przepisy,
    > ale jest to conajmniej nieuczciwe.

    okazuje się jednak że te wtyczki pasują, sam właśnie kupiłem listwę VIVANCO
    za 25zł 6 gniazdową z funkcja MASTER/SLAVE, jest o tyle dobra że ma
    wyłącznik manual/automat i płynną regulację mocy załączenia 8 do 70W
    kupiłem taką ja tu
    http://sklep.north.pl/karta/listwa-zas.-6x-master-sl
    ave-kisi,1,5-21951-ed6mss-vivanco-,V21951.html