  • Data: 2016-09-16 17:21:54
    Temat: Re: Zasilacze z trafem - ku przestrodze.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-09-16 o 13:08, J.F. pisze:

    > Ale bardzo kiepski prawde mowiac.
    > No i ... jestes pewien, ze dostosowany do ciaglej pracy ?

    >Były doniesienia na tej grupie, że transformator dzwonkowy przeżył
    >kilkadziesiąt lat ciągłej pracy w stanie zwarcia.

    Mozliwe ... ale to znaczy, ze to zly transformator byl :-)
    Choc jak widac - dla jednych celow zly, dla innych bardzo dobry :-)

    Kiedys rozebralem.
    Nawiniety byle jak, rdzen z dwoch polowek E, bez przeplotu blach jak w
    EI, polowki sciagniete plastikowa folia ... taka tam owczesna
    chinsczyzna.

    Dla dzwonkow bez znaczenia, choc ja juz bardziej pamietam dzwonki na
    220V ...

    J.