    From: sypu <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zastanawiam się jak podejść do zakupów
    Date: Thu, 5 May 2016 15:05:28 +0200

    W dniu 05.05.2016 o 14:14, Paweł Pawłowicz pisze:

    > To zależy od tego, jakie body i jaki kit. Z drugiej strony często body z
    > kitem jest niewiele droższe od samej puszki. Bez konkretów trudno coś
    > powiedzieć.
    >
    > P.P.
    No tak od razu powinienem podać co jest w kręgu moich zainteresowań.
    Wykluczam wszystkie duże gabarytowo aparaty, czyli chyba wszystkie
    lustrzanki. Miałem do niedawna nikona d7000 i leżał i sie kurzył.
    Robiłem nim zdjecia tylko w domu ze statywu moim rybciom. Zupełnie nie
    wykorzystywałem jego potencjału. Sama mysl ze mam go zabrac na spacer
    czy do lasu sprawiała że odechciewało mi się robić zdjęć. Jak bardzo
    chciałem coś uwiecznić na spacerze to wyciagałem telefon...
    Potrzebuje cos zdecydowanie mniejszego, co wsadze do kieszeni bojówek
    czy bluzy. Dlatego zwracam swoja uwagę głównie na bezlusterkowce.
    Olympus i Fuji maja teraz promocje na wybrane modele, czyli e-m10 II i
    e-M5 oraz x-t10 i x-T1. I sie mocno zastanawiam czy sie skusic na
    nowosci czy może jednak kupic modele starsze + obiektyw. cenowo to
    wychodzi podobnie.