  • Data: 2014-12-29 12:25:38
    Temat: Re: Zawaliło się
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-29 o 11:36, Konrad Anikiel pisze:

    > W dzisiejszych czasach wiedza o nasłonecznieniu wśród architektów ulega zanikowi.
    Wielkie biuro zaprojektowało budynek który od strony południowej miał wyłożoną
    szkłem, paraboliczną powierzchnię. Urzędnicy miejscy, inspektorzy, inwestor,
    ubezpieczyciel, firma budowlana, nikt nie zapytał co będzie jak na to zaświeci
    słońce. Bo w Londynie jednak czasem świeci!

    Niezly numer z tym niezamierzonym zwierciadlem wkleslym ;)

    Trudno architektom przewidziec wszystkie skutki oddzialywania ich dziel :)
    https://www.freedomsphoenix.com/News/063205-2009-12-
    27-penis-shadow-bridge-westminster-bridges-manly-ref
    urbishment.htm

    Wszystkiemu, jak zwykle winni Polacy ;)
    http://demotywatory.pl/3641583/Jaki-kraj

    WM