eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego › Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Wed, 14 May 2014 00:35:33 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <lku6nl$kri$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknh0l$gan$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lkni1q$nre$1@node2.news.atman.pl>
    <lkoneo$ou9$1@dont-email.me> <lkop2i$t57$1@usenet.news.interia.pl>
    <lkovul$6j1$1@node1.news.atman.pl> <lkpcl3$m6s$1@dont-email.me>
    <lkpr52$lh3$1@news.dialog.net.pl> <lkqbie$aad$1@dont-email.me>
    <lkqrru$ubl$1@speranza.aioe.org> <lkr11o$fnp$1@dont-email.me>
    <lkr77t$6a9$1@usenet.news.interia.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1400020533 21362 83.15.205.22 (13 May 2014 22:35:33
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 May 2014 22:35:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.5.0
    In-Reply-To: <g...@n...chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532840
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-05-13 13:50, Adam Wysocki pisze:
    > Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    >
    >> Ja tam jednak wolę Harleya, który przy prędkości 120km/h robi
    >> ckum-ckum-ckum, niż japońską "wiertarkę" ;)
    >
    > A właśnie, bo zawsze miałem zapytać jakiegoś chopperowca - jakie
    > są w tym wolne obroty i jakie są maksymalne?
    >

    Niestety, ja jestem czterokołowcem - nad czym autentycznie czasami
    ubolewam. Ale może za parę lat? :)

    W domu u rodziców mam kilkadziesiąt kilogramów książek motoryzacyjnych,
    w tym trochę katalogów motocyklowych. Jednak mam tam kilkaset
    kilometrów, poza tym musiałbym przekopać sporo pudeł z innymi książkami,
    żeby się dkopać - więc teraz nie odpowiem.
    Wydaje mi się, że czasami na zlotach widywałem maszyny, robiące na
    wolnych obrotach nieco ponad 1 zapłon na sekundę - więc 60 obr/min - i
    mogące jechać (i skutecznie przyśpieszać) już na tych obrotach. Jest to
    zresztą zaleta niewysilonych, długoskokowych silników.
    Zresztą stare Ursusy czy inne Lanz-Buldogi miewały po jeden zapłon na 2
    sekundy - ale to już całkiem inny gatunek. Komu by się teraz chciało
    podgrzewać lut-lampą gruszkę przed odpaleniem silnika ;)


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: