  • Data: 2016-05-19 10:16:21
    Temat: Re: Zawsze patrz w lusterka
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 19 maja 2016 09:06:21 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Pogratulowac refleksu ... i wlaczac awaryjne w korku.

    > A jak stoisz ? :-)
    Był czas że jeździłem gierkówką nocami.
    I jak światła zatrzymały to zawsze patrzyłem co się dzieje z tyłu.
    Kilka lat wcześniej kolega wracał z pracy właśnie gierkówką.
    On na światłach się zatrzymał.
    Kolejne auto już nie.

    > Najgorsze sa lewoskrety - stoje, migam, patrze do przodu, ruszam ... a
    > wypadaloby sie upewnic ...

    A tu inny kolega :) też spowodował wypadek w ten sposób z motocyklem.
    Skręcał, ale spotkał się z motocyklem.

    Im dłużej żyje tym bardziej dochodze do wniosku że na pewne rzeczy nie mamy wpływu.