  • Data: 2016-06-27 16:12:56
    Temat: Re: Zdalne sterowanie na 1000m - jaki gotowiec
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Jun 2016 15:29:22 +0200, "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>
    wrote:
    > i na 20km mozna, kwestia anten, na tym sprzecie z linku spokojnie
    3km z
    > przeplywnoscia kilku-kilkunastu Mbit mozna zrealizowac, do samego
    sterowania
    > poza miastem z widocznoscia optyczna to i z 5km by wycisnal;)

    Momencik, mówimy o komunikacji dookolnej w promieniu 1km gdy
    "pilotem" jest tel. komórkowy a drugim urządzeniem ("odbiornik") ma
    być AP wifi. O ile zasięgi o których piszesz są możliwe przy użyciu
    specjalnych anten kierunkowych patrzących sobie w oczy, to czy na
    pewno takie same zasięgi uzyska się z tel. komórkowym przez wifi
    poruszającym się na tym polu w promieniu 1km? Wątpię. O ile jestem w
    stanie wyobrazić sobie AP wifi z dopałką to tel. komórkowy z taką
    dopałką już średnio.

    --
    Marek