    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjęcia z aparatu do tableta z Andoidem
    Date: Thu, 20 Dec 2012 11:26:38 +0100

    Z ciekawości spytam: w jakim celu chcesz przeprowadzać taką operację?
    Czy chodzi o pracę w studio i chęć oglądania na bieżąco na większym
    monitorze tego co robisz? Czy raczej chodzi Ci o pokazywanie fotek np.
    rodzinie?

    Pytam gdyż sam się kiedyś zastanawiałem nad kartą EyeFi lecz zniechęciła
    mnie szybkość transferu dla tych kart. Przynajmniej wtedy kiedy się
    interesowałem nimi, to klasa była co najwyżej 4.

    Zastosowanie drugie, ignorując już powolność tych kart, też mi się
    wydało problematyczne gdyż w warunkach domowych nie ma problemu aby
    fotki przesłać przez USB: jest to szybsze.
    Ponadto zwykle fotki przetwarzam na komputerze zanim staną się użyteczne
    do oglądania, a to mogę zrobić jedynie na PC. Tak więc potrzebowałbym
    raczej transferu PC->Tablet jeżeli już.

    Lubię gadgety i początkowo EyeFi wydało mi się fajne, ale po
    przemyśleniach odpuściłem sobie temat jako nieracjonalny póki co.