    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjęcia z aparatu do tableta z Andoidem
    Date: Thu, 20 Dec 2012 13:34:36 +0100

    W dniu 2012-12-20 12:26, Pszemol pisze:

    > Opcja #2 nie tylko działa w domu, ale również na wakacjach, poza
    > domem, gdy nie masz komputera z USB tylko np. tablet z internetem...
    > Chciałbyś się podzielić fajną fotką panoramy zrobionej na szczycie
    > wyciągu narciarskiego to w przerwie od nart, popijając ciepłe kakao
    > w restauracji możesz sobie wyjąć tableta i wrzucić fotę na fejsa ;-)

    Nie brałem pod uwagę chęci wrzucania fotek na FB w czasie rzeczywistym
    :-) Osobiście średnio raz na rok wrzucam 1 fotkę na FB, stąd moje
    pominięcie takiej potrzeby w rozważaniach. :-D

    > Jest całkiem fajny software do przetwarzania zdjęć zarówno na iOS
    > jak i na Androida więc nie powinno być większych problemów
    > z amatorskim poziomem przetwarzania już na tablecie...

    Serio??? To się da zrobić na takich urządzonkach w ogóle? Na PCtach
    takie programy są wyzwaniem gdyż pliki RAW są obszerne zazwyczaj, a po
    drugie operacje na nich (odszumianie, korekta ekspozycji, korekta
    balansu bieli itd) na mocnych CPU (używam Intela i7) dają widoczne
    opóźnienia a na słabszych prockach musi strasznie mulić. Jest jeszcze
    trzeci aspekt: jakość odwzorowania kolorów. Do prac tego typu stosuje
    się zwykle wypasione monitory wartości kilku tabletów. Dopiero na nich
    widać w miarę dobrze. Stąd moje zdziwienie, że komukolwiek opłacało się
    robić taką aplikację na urządzenia nie nadające się w zasadzie to tego
    typu zastosowań.

    > Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb, prawda? :-)

    A pewnie, że tak :-) Stąd była moja ciekawość jakież to potrzeby Tobą
    targają :-) Dziękuję za obszerny komentarz.