  • 11. Data: 2010-05-18 18:59:58
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru - oświadczenie .....
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Clawfinger pisze:
> [...]
    > Do zdjęcia dołączony druk oświadczenia zawierający trzy punkty, Należy
    > zaznaczyć jeden z nich i odesłać w celu wystawienia mandatu. Punkty:
    > 1. To ja prowadziłem, zgadzam się na mandat i punkty
    > 2. Nie ja prowadziłem, ale wiem kto i podaję jego dane w celu
    > wystawienia mandatu i punktów
    > 3. Nie ja prowadziłem i nie mam pojęcia kto to był ale zgadzam się na
    > zapłacenie mandatu.
    > W punkcie 3 nie dostaje się punktów, bo nie ma komu ich dać.
    > I tu pytanie, który punkt zaznaczyć ?? Osobiście skłaniam się do 3 bez

    o ile wiem, to jest jeszcze 4 wyjście( jak ktoś ma 100% pewne dane
    przeczące - smiało, nie worpwadzajmy zamieszania)

    Można powiedzieć ze "ja nie prowadziłem, prowadził ktoś z rodziny,
    odmawiam składania zeznań na niekorzyść członka rodziny".(na to podobno
    jest odpowiedni paragraf.)
    Tak wiec wilk syty i owca cała.
    ToMasz

  • 12. Data: 2010-05-18 19:53:13
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 18-05-2010 12:11, Clawfinger pisze:
> [...]
    > wystawienia mandatu i punktów
    > 3. Nie ja prowadziłem i nie mam pojęcia kto to był ale zgadzam się na

    Jeżeli nie Ty prowadziłeś to wybierz odpowiedz numer 4, czyli nie ja
    prowadziłem i nie mam pojęcia kto to był i nie zgadzam się na zapłacenie
    mandatu. Ostatnio to bardzo popularna odpowiedź.
    http://tinyurl.com/yjy24kc
    Nie daj się zastraszyć.

    M.

  • 13. Data: 2010-05-18 19:57:30
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 18-05-2010 18:59, ToMasz pisze:

    > Można powiedzieć ze "ja nie prowadziłem, prowadził ktoś z rodziny,
    > odmawiam składania zeznań na niekorzyść członka rodziny".(na to podobno
    > jest odpowiedni paragraf.)
    To jest wykroczenie a nie przestępstwo.
    Ale jest pewien "myk", opisany tu http://preview.tinyurl.com/322metw

    M.

  • 14. Data: 2010-05-18 21:25:55
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

> [...]
    > W punkcie 3 nie dostaje się punktów, bo nie ma komu ich dać.
    > I tu pytanie, który punkt zaznaczyć ?? Osobiście skłaniam się do 3 bez

    spokojnie 3 i nie sluchaj/czytaj wywodow starych dewotek bez prawka
    przewijajacych sie przez ta grupe. jesli masz czas i checi to punkt 4
    wskazany wraz z linkami przez innych grupowiczow.

  • 15. Data: 2010-05-19 08:01:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 May 2010 12:11:01 +0200, Clawfinger wrote:
    >Witam :-) Dziś dostałem pierwszy raz zdjęcie z fotoradaru. Przekroczenie
    >87/50, 300 PLN + 6 punktów. Zdjęcie dość wyraźne, widać kto prowadził.

    Jak zdjecie podobne, to porownaja z PJ i dostaniesz kare za falszywe
    zeznania.
    A ty ich wtedy z manki, i pokazujesz blizniaka :-)

    J.

  • 16. Data: 2010-05-19 09:03:31
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru - oœwiadczenie .....
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 08:01:30 +0200, J.F. napisał(a):

    > Jak zdjecie podobne, to porownaja z PJ i dostaniesz kare za falszywe
    > zeznania.

    Najpierw poszukają go na Naszej-Klasie :-)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 17. Data: 2010-05-19 11:23:23
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru - o?wiadczenie .....
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 19-05-2010 09:03, huri_khan pisze:

    > Najpierw poszukają go na Naszej-Klasie :-)

    i wyciagna foty z wniosku o prawko i DO, zdejma odciski z kierownicy
    oraz zrobia wywiad. na koniec J.F. dostanie nowa porcje tabletek.

  • 18. Data: 2010-05-19 11:30:20
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    MariuszM pisze:

    > To jest wykroczenie a nie przestępstwo.
    > Ale jest pewien "myk", opisany tu http://preview.tinyurl.com/322metw

    Myk wydaje mi się wątpliwy - przecież osobie prowadzącej zarzuca się
    tylko popełnienie wykroczenia, a odpowiedź na zadane pytanie nie narazi
    nikogo na odpowiedzialność za popełnienie przestępstwa. Bo co z tego,
    że żona była akurat "pijana"? Przecież o to nie pytają, więc się nie dowiedzą.

    Idąc tym tropem można by odmawiać odpowiedzi na dowolne pytanie, bo przecież
    teoretycznie każda odpowiedź może narazić na odpowiedzialność jakiegoś
    członka rodziny... :)

  • 19. Data: 2010-05-19 18:29:18
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    Idąc tym tropem można by odmawiać odpowiedzi na dowolne pytanie, bo
    > przecież
    > teoretycznie każda odpowiedź może narazić na odpowiedzialność jakiegoś
    > członka rodziny... :)

    Pewnie masz rację, łatwiej odmówić wskazania osoby prowadzącej pojazd i
    nie zgodzić się na mandat.
    --
    M.

  • 20. Data: 2010-05-20 10:42:23
    Od: Als <1...@1...pl>

    Dnia Tue, 18 May 2010 12:11:01 +0200, Clawfinger napisał(a):

> [...]
    > W punkcie 3 nie dostaje się punktów, bo nie ma komu ich dać.
    > I tu pytanie, który punkt zaznaczyć ?? Osobiście skłaniam się do 3 bez

    Ja niedawno dostałem podobną przesyłkę od straży gminnej w mykanowie.
    Ponieważ auto firmowe, miałem większy wybór - gdybym nie podał danych
    kierowcy, mandat płaci właściciel samochodu (czyli firma), ale kwota rośnie
    o 100 zł. Czyli warianty były:
    - 300 zł / 8 pktów dla wskazanego kierowcy
    - 400 zł bez punktów dla właściciela

    Nie świrowałem pawiana, jechałem tym autem (111/70), więc trzeba
    przynajmniej udawać macho i nie wypierać się. Tym bardziej, że dzięki temu
    mój życiowy dorobek punktowy (od uzyskania PJ, czyli od 1989 roku) wynosi
    12 punktów. Poprzednio dostałem 4 punkty od drogówki w Lelowie w 2005
    roku...

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)