  • 1. Data: 2010-05-18 12:11:01
    Temat: Zdjęcie z fotoradaru - oświadczenie .....
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    Witam :-) Dziś dostałem pierwszy raz zdjęcie z fotoradaru. Przekroczenie
    87/50, 300 PLN + 6 punktów. Zdjęcie dość wyraźne, widać kto prowadził.
    Do zdjęcia dołączony druk oświadczenia zawierający trzy punkty, Należy
    zaznaczyć jeden z nich i odesłać w celu wystawienia mandatu. Punkty:
    1. To ja prowadziłem, zgadzam się na mandat i punkty
    2. Nie ja prowadziłem, ale wiem kto i podaję jego dane w celu
    wystawienia mandatu i punktów
    3. Nie ja prowadziłem i nie mam pojęcia kto to był ale zgadzam się na
    zapłacenie mandatu.
    W punkcie 3 nie dostaje się punktów, bo nie ma komu ich dać.
    I tu pytanie, który punkt zaznaczyć ?? Osobiście skłaniam się do 3 bez
    punktów :-)

    Pozdro
    WOJtek

  • 2. Data: 2010-05-18 12:17:26
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru - oświadczenie .....
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Clawfinger pisze:
    > W punkcie 3 nie dostaje się punktów, bo nie ma komu ich dać.
    > I tu pytanie, który punkt zaznaczyć ?? Osobiście skłaniam się do 3 bez
    > punktów :-)

    jak prowadziłeś to oczywiste, że 1 nie wiem nad czym się tutaj zastanawiać.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-05-18 12:28:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Clawfinger pisze:

    > I tu pytanie, który punkt zaznaczyć ?? Osobiście skłaniam się do 3 bez
    > punktów :-)

    Śmiało, kolego

  • 4. Data: 2010-05-18 12:36:00
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    aż sie zapytam, na czyj koszt to odesłac na mój ? A dlaczego ?

  • 5. Data: 2010-05-18 12:43:36
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-18 12:36, mz pisze:
    > aż sie zapytam, na czyj koszt to odesłac na mój ? A dlaczego ?

    Zawsze możesz osobiście dostarczyć oświadczenie.

    A.

  • 6. Data: 2010-05-18 12:48:40
    Temat: Re: Zdjecie z fotoradaru - o?wiadczenie .....
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-18, mz <2...@w...pl> wrote:
    > a? sie zapytam, na czyj koszt to odes?ac na mój ? A dlaczego ?

    A za karę za popełnione wykroczenie. Oczywiście możesz się postawić i
    zamiast wysłać z pobliskiej poczty w pasującym terminie możesz się
    stawić na drugim końcu Polski w terminie wyznaczonym przez policję.
    Wolny kraj, można sobie samemu robić pod górkę...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2010-05-18 12:59:15
    Od: "vwojtas" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > aż sie zapytam, na czyj koszt to odesłac na mój ? A dlaczego ?

    Mozesz zeskanować i wysłać mailem

    --
    Pozdrawiam VWojtas

  • 8. Data: 2010-05-18 13:36:34
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > W punkcie 3 nie dostaje się punktów, bo nie ma komu ich dać.
    > I tu pytanie, który punkt zaznaczyć ?? Osobiście skłaniam się do 3 bez

    Ale punkt trzeci kosztuje Cie nawiecej...
    Ostatnim razem, kiedy to przerabiałem to bylo 500 PLN.

    Ja robie zwykle tak
    - jesli mam duzo punktów to wybieram punkt 3
    - jak mam ich mało, to co zostanie doliczone nie robi mi specjalnie
    roznicy i kwota mandatu nie przekracza 500PLN to opcja nr 1

    Moim autem nikt inny nie jezdzi wiec punkt nr 2 odpada.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 9. Data: 2010-05-18 16:38:54
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Clawfinger wrote:
    > 3. Nie ja prowadziłem i nie mam pojęcia kto to był ale zgadzam się na
    > zapłacenie mandatu.

    A czy to przypadkiem nie jest namawianie do łamania prawa?

    (jak rozumiem, pismo dostałeś od zupełnie niepotrzebnej straży
    miejskiej/wiejskiej/gminnej?)

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2010-05-18 18:51:20
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Clawfinger" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam :-) Dziś dostałem pierwszy raz zdjęcie z fotoradaru. Przekroczenie
    Pomijając wybór bramki, możesz tam zadzwonić i SPOKOJNIE porozmawiać. Czasem
    się trafi na jakąś promocję i można urwać stówkę :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę