  • Data: 2018-03-14 13:25:40
    Temat: Re: Zegarki w AGD
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-14 o 11:27, J.F. pisze:

    > to jakas wyzsza kombinacja
    > http://www.fzp.net.pl/halacha-praktyczna/co-nalezy-z
    robic-w-przypadku-gdy-przed-szabatem-nie-wylaczylo-s
    ie-swiatla-w

    Jakie oni mają lodówki?
    W mojej jest czujnik nad drzwiami (drzwi po 25 latach opuściły się -
    zawiasy plastikowe i musiałem tam nalepić podkładki, aby światło się
    gasiło).
    Nie widzę żadnego problemu, aby czymś sztywnym przytrzymać czujnik i
    otworzyć lodówkę bez zapalania światła.

    > Jak rozumiem - w szabat nie mozna gasic swiatla.
    > A moze i wiecej nie mozna
    > http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,499

    To mi wygląda jak odgórnie zorganizowany audiofilizm.
    Te specjalne urządzenia na pewno swoje kosztują.

    Może należało by opatentować te elektromagnetyczne uszczelki do lodówki
    co przed chwilą przyszły mi do głowy :)
    P.G.