    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zenfone 3 5.2'' czy Mi A1?
    Date: Wed, 28 Mar 2018 22:54:11 +0200

    W dniu 28.03.2018 o 20:53, the_foe pisze:
    > Kuźwa nie mogę się zdecydować.
    > Po 1. telefon dla baby. Po drugie aparat istotny. Po trzecie dużo
    > internetu.
    > Chińczyk nie ma stabilizacji aparatu, więc to poważny minus. Ale ma dwa
    > obiektywy. Choć niektórzy mówia, ze to gówno daje - zdania podzielone.
    > Ekran Asusa mniejszy, ale lepszy. Asus piękny, ale nie wiem czy to
    > przeżyje upadek, a pakowanie go w silicon byłoby świętokradztwem ;)
    >
    > tak co wyczytałem
    > ASUS lepszy od A1:
    > + zdecydowania lepszy ekran (nie znalazłem żadnej innej opinii)
> [...]
    a waga i wielkość?
    ekrany podobnej jakości. (a1 sciemnisz bardziej niz amoleda, ale
    stracisz przez to odcienie szarości i ciemne barwy) żywot na baterii -
    ściema. zbyt podobne telefony aby miejsza starczyła na dłużej.
    stabilizacja aparatu - kolejna ściema. nie zeby nie działała, ale nie
    działa w każdych warunkach. nie zauważysz różnicy gołym okiem w fotkach
    zrobionych z i bez stabilizacji. w filmach - tak!!!!. Pytanie czy ta
    stabilizacja wogóle zadziała w fotkach. jakby moja zona dostała/kupiła
    telefon i NIE założyła na niego jakiejś osłony poprawiającej odpornośc,
    to by go miała jutro rano owniiętego taśmą izlolacyjną. kaman, to jakby
    jajka ze sklepu nosić po 100sztuk w siatkach. piszesz o głośniku. czy to
    ma jakieś znaczenie? W sensie ktoś poza gimbazą z tego regularnie
    korzysta? osobny obiektyw się przydaje, jeśli soft umie zrobić użytek z
    2 na raz. inaczej - docenisz fakt posiadania 2 obiektywów 3 razy w ciągu
    życia telefonu. bloatware da sie pousuwać, odmówić dostępu do netu -
    pytanie czy warto. Czy przypadkiem na a1 niema miui? To troszkę inaczej
    wygląda niż czysty android.
    porównujesz bardzo podobne telefony. lepszy będzie ten, którego funkcje
    będą bardziej pożądane. technicznie - niema o czym dyskutować
    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8197&
    idPhone2=8776
    ToMasz