  • Data: 2009-03-10 13:50:21
    Temat: Re: Zewnętrzny dysk 2.5" czy 3.5"?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "123" <z...@z...com> napisał w wiadomości
    news:gp5qmg$301$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam!
    >
    > Interesuje mnie porównanie zalet i wad dysków
    > zewnętrznych USB 2.5 calowych z 3.5 calowymi.
    > Oczywiście 3.5 calowy będzie cięższy.
    > Ale jak wypada porównanie innych cech?
    >
    > Może ktoś potrafi wymienić "z marszu" albo podać
    > adres strony gdzie takie porównanie można znaleźć?
    > Gdy pytam w Google, otrzymuję porównanie cen
    > konkretnych modeli. Nie o to mi chodzi.

    2,5" dyski z założenia są projektowane do zastosowań mobilnych czyli ujmując
    w pewnym uproszczeniu

    - większa odporność na wstrzasy
    - mniejszy pobor energii
    - mniejsza waga

    a do tego:

    - szerszy zakres prędkości obrotowych 4200/4500/5200/5400/7200 co daje
    możliwośc doboru dysku o mniejszej wydajności al też o wiekszej trwalości
    (prawopodobnie) , nizszym poborze energii, nizszej temparaturze pracy ...