  • Data: 2009-01-11 20:00:51
    Temat: Re: Zgoda na wykonywanie fotografii
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jim-bim-ber napisal:
    > Fakt niedorzeczne to to jest ale jakos to w końcu przepisy regulują, martwe
    > czy nie ale jakieś muszą być !

    Naprawde? Musza byc? No popatrz! A mnie sie wydawalo, ze zycie jest
    jednak bardziej obszerne i skomplikowane niz najbardziej wydumane
    produkcje cyrku z Wiejskiej. Mam wrazenie, ze takich przepisow nie ma.
    Niewykluczone, ze na bazie ogolnej histerii lansowanej z Bruskeli
    w ogolnosci, a z Londynu w szczegolnosci, niedlugo beda. Najbardziej
    mnie rozbawily te agresywe akcje angielskich ormowcow przeciwko
    ulicznym fotografom: 'bo mogli byc terrorystami'. Zalosne.
    Wiecej w tym wojny psychologicznej rzadu z wlasnym spoleczenstwem
    niz rzeczywistych dzialan zapobiegawczych.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek