    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zgoda na wykonywanie fotografii
    Date: Sun, 11 Jan 2009 22:56:34 +0100

    basti78 pisze:

    > JAKIE PODSTAWY PRAWNE (jakie dokladnie przepisy) regulują coś takiego?

    Czekamy teraz na post z drugiej strony:

    "Pracuję jako Office Building Security Oficer w budynku Deawoo w
    Warszawie, widzę że jakiś potencjalny terrorysta mierzy z przedmiotu
    przypominającego broń do budynku, grzecznie zwróciłem mu uwagę na to że
    nie wolno tak robić.
    Motywując to niską temperaturą otoczenia on nakazał mi odejść, co
    niezwłocznie uczyniłem.
    Czy miał prawo nakazać mi odejść? Jaka była podstawa prawna takiego nakazu?"

    ;)

    A poważnie - przyszedł, coś tam sobie powiedział co olałeś i tyle.
    Nie ma podstawy prawnej - ot może dostał polecenie od zwierzchnika że ma
    widząc fotografa wychodzić i tak mówić. Może chciał tak powiedzieć żeby
    się dowartościować itp. itd.

    IMO powiedzieć może. Wyegzekwować niczego już nie może (typu zabieranie
    aparatów itp.).

    Robić zdjęcia budynków możesz.