  • 11. Data: 2010-02-22 09:29:36
    Temat: Re: Zgranie materiału z VHS
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Feb 18, 12:07 pm, "Piotrek" <z...@g...pl> wrote:
    > Ale w menu programu power cinema nie ma opcji zgraniamateriału z wejścia S-VIDEO
    lub z chincha.
    > Czy ktoś miał z tym do czynienia?P.

    1. Użyj VirtualDub
    2. Uprzedzając następne pytanie: nagrywaj do DV. Darmowy kodek to
    CeDoCiDa, dobry komercyjny to MainConcept DV. Leci 11GB/h, wiec
    potrzebujesz dysku do oporu. NIE nagrywaj bezpośrednio do mpeg-1/-2/
    mpeg-4 itp, bo bęedziesz miał problemy z synchronizacją dźwięku przy
    przycinaniu materiału później. TAK, WIEM, ŻE SIĘ DA! Ale uwierz mi,
    oszczędność czasu i nerwów jest ogromna.
    Nagrywanie: Video 720:576/25fps/DV, Audio 2ch 48kHz/PCM

    Marek