  • 131. Data: 2017-04-28 17:57:03
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > A zerwanie połączeń, naprawdę wolisz to i widzisz wyższość tego g*na nad
    > zwykłym routerem?

    Nic mi nie zrywa (ale faktycznie mam doświadczenia tylko ze sprzętem z
    wysokiej półki). Zdecydowaną wyższość nad LTE ma światłowód ale ciężko go
    za sobą ciągnąć w podróży (w sumie nawet poruszając się po mieście)...

    > Dla mnie to czysta fantasy. Nawet polowy tego nie osiągnę w modemie z
    > anteną wzmacniającą sygnał.

    Może czas wyprowadzić się do miasta? Tam działa LTE i to całkiem sprawnie.

    > Co działa - potrafisz wyłamać z karty mini SIM VM sprzed kilku lat,
    > standard nano?

    Jeśli to karta, z której można wyłamać nano (czyli mniej więcej od
    2015-2016 roku) to tak. Przy starszych kartach trzeba użyć wycinarki (co
    nie zawsze działa optymalnie).

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)

  • 132. Data: 2017-04-29 15:18:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Apr 2017 15:07:10 +0200, Trybun napisał(a):

    > Idź, weź, zrób,kup, zapłać.. i pod żadnym pozorem nie krytykuj..

    A krytykuj sobie, ale z sensem, a nie z ignorancja.

    No i co chcesz krytykowac - nano SIM ?
    W zasadzie slusznie, ale czemu nie krytykowac mikro i mini ?

    J.

  • 133. Data: 2017-04-30 10:16:54
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-28 o 16:46, Pszemol pisze:

    > Dla wielu ludzi nie tylko posiadanie danej funkcji ale też jak dobrze jest
    > ona zaimplementowana jest istotne.
    > Ograniczając poszukiwania do telefonów 2-3 SIMowych drastycznie zmniejszasz
    > ilość urządzeń branych pod uwagę z całości oferty dostępnej na rynku.
    >
    > Mało tego, dwu simowcow nie ma w ofercie flagowców kilku znaczących
    > producentów jak Apple, Samsung, LG czy Sony. Więc musisz z konieczności
    > brać cos ze srodkowej lub dolnej półki jesli upierasz sie ze musi miec dwa
    > SIMy.
    >
    > Ktos, dla kogo nie jest to priorytetem moze wybierac sposrod duzo wiekszej
> [...]

    Tak jest gdy ktoś chce i kupuje sobie iluzje zamiast funkcjonalności
    sprzętu. Co Ci daje tak właściwie logo firmy Apple na telefonie?,
    szukam czegoś co mogę sam ocenić bez posługiwania się papierowymi zaletami.

  • 134. Data: 2017-04-30 10:17:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-29 o 15:18, J.F. pisze:

    > A krytykuj sobie, ale z sensem, a nie z ignorancja.
    >

    > No i co chcesz krytykowac - nano SIM ?
    > W zasadzie slusznie, ale czemu nie krytykowac mikro i mini ?
    >
    > J.

    Ponieważ wprowadzane na siłę nano generuje dla użytkownika problemy.
    Idź, weź, kup, zrób itd, to nie jest mój, klienta wybór.

  • 135. Data: 2017-04-30 10:19:35
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-28 o 17:57, Krzysztof Staniorowski pisze:

    > Nic mi nie zrywa (ale faktycznie mam doświadczenia tylko ze sprzętem z
    > wysokiej półki). Zdecydowaną wyższość nad LTE ma światłowód ale ciężko go
    > za sobą ciągnąć w podróży (w sumie nawet poruszając się po mieście)...

    A ja Ci opowiem swoja historię - nie znam większej kiły niż korzystanie
    z telefonu na zasadzie rozdziału dostępu do netu.

    > Może czas wyprowadzić się do miasta? Tam działa LTE i to całkiem sprawnie.

    Tu też działa, tylko te prędkości.. Wyprowadzać i żyć w klatce aby
    trochę zwiększyć komfort korzystania z dostępu do netu? E, chyba (na
    pewno) skórka nie warta wyprawki. Swoją drogą - dlaczego te
    kapitalistyczne świnie każą ludziom z terenów gdzie nie zapewniają
    dobrego komfortu z korzystania ze swoich każą płacić za swoje usługi
    tyle samo co ci co ten komfort mają..

    > Jeśli to karta, z której można wyłamać nano (czyli mniej więcej od
    > 2015-2016 roku) to tak. Przy starszych kartach trzeba użyć wycinarki (co
    > nie zawsze działa optymalnie).

    Czyli nie potrafisz... Bez obrazy, cudów przecież nikt nie potrafi
    robić, stare karty nie mają opcji wyłamywania do standardu nano.

  • 136. Data: 2017-04-30 12:07:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    On Sun, 30 Apr 2017 10:19:35 +0200, Trybun wrote:

    > Swoją drogą - dlaczego te
    > kapitalistyczne świnie każą ludziom z terenów gdzie nie zapewniają
    > dobrego komfortu z korzystania ze swoich każą płacić za swoje usługi
    > tyle samo co ci co ten komfort mają..

    Bo w przeliczeniu na jednego klienta zapewnienie kiepskiego dostępu na
    pustkowiu kosztuje ich znacznie drożej niż zapewnienie "komfortu" w
    mieście.

  • 137. Data: 2017-05-01 11:01:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Apr 2017 10:17:56 +0200, Trybun napisał(a):

    > Ponieważ wprowadzane na siłę nano generuje dla użytkownika problemy.
    > Idź, weź, kup, zrób itd, to nie jest mój, klienta wybór.

    No to czemu nie uzywasz duala na 2 pelne karty sim (czyli takie jak
    kredytowe) ?

    Mini to dobry krok, mikro .. w zasadzie tez, nano - tu bym rzekl, ze
    duzego postepu w stosunku do mikro nie ma, wiec tylko problem.

    Ale minie troche lat, wszytko bedzie nano :-)
    A byc moze nastapi era sim wbudowanych.

    J.

  • 138. Data: 2017-05-01 18:31:44
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-30 o 12:07, jureq pisze:

    > Bo w przeliczeniu na jednego klienta zapewnienie kiepskiego dostępu na
    > pustkowiu kosztuje ich znacznie drożej niż zapewnienie "komfortu" w
    > mieście.

    Przecie to tylko popłuczyny (efekt uboczny) po miastach trafia na te
    tereny. A więc o jakich extra kosztach operatorów GSM piszesz?

  • 139. Data: 2017-05-01 18:32:33
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-01 o 11:01, J.F. pisze:

> [...]
    > duzego postepu w stosunku do mikro nie ma, wiec tylko problem.
    >
    > Ale minie troche lat, wszytko bedzie nano :-)

    Bo nie ma takich kart, nie pamiętam aby kiedykolwiek telefony miały
    gniazda na takie karty.

    Gdybym nie znał q*twa jakie niesie kapitalizm, to faktycznie mógłbym
    oczekiwać że za jakieś 10 lat problem z kartami nano będzie tylko
    wspomnieniem. Ale te q*wy na pewno długo nie pozostaną przy standardzie
    nano,.

  • 140. Data: 2017-05-01 18:39:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 May 2017 18:32:33 +0200, Trybun napisał(a):

    > Bo nie ma takich kart,

    No jak nie ma, jak sa, do tej pory musisz "wylamywac".

    > nie pamiętam aby kiedykolwiek telefony miały
    > gniazda na takie karty.

    Za mlody widac jestes ... ciesz sie :-)

> [...]
    > oczekiwać że za jakieś 10 lat problem z kartami nano będzie tylko
    > wspomnieniem. Ale te q*wy na pewno długo nie pozostaną przy standardzie

    Tez cos mi sie tak wydaje :-)

    J.