  • 141. Data: 2017-05-27 22:16:30
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 30 Apr 2017 10:16:54 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:

    >Co Ci daje tak właściwie logo firmy Apple na telefonie?

    Stabilność systemu i aplikacji. Bo aplikacke pisane są na konkretne
    telefony, a nie na pierdyliard róznych konfiguracji, jak jest w
    androidzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 142. Data: 2017-05-28 09:26:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-27 o 22:16, j...@i...pl pisze:

    > Stabilność systemu i aplikacji. Bo aplikacke pisane są na konkretne
    > telefony, a nie na pierdyliard róznych konfiguracji, jak jest w
    > androidzie.

    Aplikacje pisze się pod konkretny system. Pisanie pod komputer
    funkcjonowała w czasach 8 i 16 bitowych Atari i Commodore.
    Tego że aplikacja pod IOS uruchamia się na kilku różnych telefonach
    i kolejnych kilku tabletach nie zauważyłeś ?

    Pozdrawiam

  • 143. Data: 2017-05-28 18:05:24
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 28 May 2017 09:26:33 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Aplikacje pisze się pod konkretny system.

    Android, ze swoim pierdylairdem konfiguracji sprzętu i nakładek danych
    przez producenta, przestaje być konkretnym systemem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 144. Data: 2017-05-28 18:50:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-28 o 18:05, j...@i...pl pisze:

    > Android, ze swoim pierdylairdem konfiguracji sprzętu i nakładek danych
    > przez producenta, przestaje być konkretnym systemem.

    Nie przestaje. Piszesz pod system a nie pod system z konkretnymi
    nakładkami bo wtedy wychodzą babole. I może się okazać że będzie
    to pisanie pod konkretny model z zainstalowaną konkretną konfiguracją.
    A to jest odcięcie się od pozostałych sprzętów czyli samobójstwo.

    Pozdrawiam

  • 145. Data: 2017-05-28 21:24:57
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 28 May 2017 18:50:48 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Nie przestaje. Piszesz pod system a nie pod system z konkretnymi
    >nakładkami bo wtedy wychodzą babole.

    To dlaczego są aplikacje,które na jednym telefonie działają, na drugim
    trzeba czary odprawić, a na trzecim nie chce działać wcale?

    Znajomy ma np. problem z TomTom na Galaxy S7. Za diabła nie chce
    działać, i support TT o tym wie, ale nie zna rozwiązania.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 146. Data: 2017-05-28 23:05:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-28 o 21:24, j...@i...pl pisze:

    > To dlaczego są aplikacje,które na jednym telefonie działają, na drugim
    > trzeba czary odprawić, a na trzecim nie chce działać wcale?

    A dlaczego są pendriwy które działają z komputerami a z telewizorami
    czy odtwarzaczami już nie zawsze. Co ciekawe z jednym działają
    a z drugim już nie.

    > Znajomy ma np. problem z TomTom na Galaxy S7. Za diabła nie chce
    > działać, i support TT o tym wie, ale nie zna rozwiązania.

    Ktoś zrobił błąd, albo producent TomToma albo osoba kompletująca soft
    na telefon albo jeszcze coś innego. Szwagrowi jakiś czas temu ściągałem
    wszelakie nawigacje na Androida bo kupił chińską rewelację i miał
    problem ze znalezieniem działającej.
    Producent Galaxy też ma sporo za uszami, mam ich tablet i telefonu
    nie kupię za żadne skarby.

    Pozdrawiam

  • 147. Data: 2017-05-28 23:59:47
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-28 o 18:05, j...@i...pl pisze:

    > Android, ze swoim pierdylairdem konfiguracji sprzętu i nakładek danych
    > przez producenta, przestaje być konkretnym systemem.

    Większość aplikacji jak nie dało się odinstalować to po prostu
    wyłączyłam, wyczyściłam pamięć i mi się to już nie plącze w telefonie,
    nie pożera baterii.

    --
    animka